fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

טניס שולחן: הפועל נצרת עילית מקום שני בארץ

הקבוצה הגיעה לגמר גביע המדינה והפסידה בגמר בתוצאה 3-4 לעירוני גבעתיים. גם בליגה רשמה הישג דומה כאשר העפילה לגמר הפלייאוף והפסידה לאותה עירוני גבעתיים
הישג מצוין. טניסאי השולחן של נצרת עילית (צילום עצמי)

הישג מצוין לטניסאי השולחן של הפועל נצרת עילית, שקיבעו את מעמדם כקבוצת הייצוג מספר 1 בעיר וכאחת משתי הקבוצות הטובות במדינה.

הישג מצוין. טניסאי השולחן של נצרת עילית (צילום עצמי)

הקבוצה הגיעה לגמר גביע המדינה והפסידה בגמר בתוצאה 3-4 לעירוני גבעתיים. גם בליגה רשמה הישג דומה כאשר העפילה לגמר הפלייאוף והפסידה לאותה עירוני גבעתיים וסיימה את העונה במקום השני בארץ.

שחקני הקבוצה הם: רון דוידוביץ, מיכאל טאובר, ענבר צוק ואוהד פניאל. הקבוצה תוכל לייצג את ישראל בגביע אירופה, אולם בשנים האחרונות לא עשתה זאת עקב היעדר משאבים כספיים. יש לציין כי בעבר השתתפה הקבוצה מספר פעמים בגביע אירופה.

יושב ראש המועדון, שמעון בוזגן, טניסאי עבר הפעיל עד עצם היום הזה, גאה בהישג של שחקניו. "מקום שני בארץ זה מכובד מאוד, מקווים בשנה הבאה להשתפר ולעלות מקום אחד בדירוג", הוא אומר.

מנהל הקבוצה יוסי דרוסקין: "עשינו הישג ענק, כל הכבוד לשחקנים שלנו, אנחנו קבוצה קטנה ומשפחתית שמייצגת את העיר בכבוד כבר הרבה שנים".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות