fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חתיכת היסטוריה: נהרסו חדרי ההלבשה בגרין

במסגרת השיפוצים להפיכת האצטדיון ליפה בצפון * שימשו את הפועל נצרת עילית מאז הקמתו באמצע שנות ה- 60, כאשר נקרא על שמו של הנדבן הבריטי ג'ורג' מיני
כאן היו חדרי ההלבשה, היום שטח ישר (צילום יצחק סולומון)
כאן היו חדרי ההלבשה, היום שטח ישר (צילום יצחק סולומון)

השבוע הלכה לעולמה עוד פיסת היסטוריה, כשהדחפורים הרסו את חדרי ההלבשה באצטדיון גרין בנצרת עילית, ששימשו במשך עשרות שנים את הקבוצה הבוגרת של המועדון, במסגרת השיפוצים הנרחבים הנערכים באצטדיון, בדרך להפיכתו של לאחד היפים בצפון.

במקום חדרי ההלבשה הישנים שנהרסו השבוע, יוקם מבנה בן 5 קומות, שהקומה התחתונה שלו תשמש כחדרי הלבשה. בשאר הקומות תהיה מרפסת שתצפה אל המגרש, חדר טלוויזיה/ תקשורת ועוד.

כדורגלני עבר של הפועל נצרת עילית, ידעו לספר כי חדרי ההלבשה שנהרסו שימשו מיום הקמת האצטדיון, אי שם באמצע שנות ה- 60, כשהאצטדיון נקרא עדיין על שם הנדבן הבריטי ג'ורג' מיני, לפני שהאצטדיון הוסב על שמו של ארווין גרין, מיליונר קנדי שכבר הלך לעולמו, שתרם לשדרוג האצטדיון ב-2003.

יש לציין כי במסגרת השדרוג של גרין, חדרי ההלבשה לא שופצו ונותרו כשהם שהיו לפני כ- 45 שנה. עוד יצוין כי מדובר בחדרי ההלבשה הראשונים ששימשו את הפועל נצרת עילית, שכן בשנותיה הראשונות ועוד לפני המעבר לאצטדיון, שיחקה הקבוצה במגרש מע"צ הנוסטלגי בו לא היו חדרי הלבשה. "התלבשנו במועצת הפועלים ומשם ירדנו ברגל למגרש", מספרים שחקנים ששיחקו באותה תקופה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות