fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חנוכה ירוק וקסום בעמק

לחגוג עם הציפורים באגם ברוך, לחלוב פרות בבית לחם הגלילית, ולהרגיש את החג במוזיאון. האטרקציות של עמק יזרעאל מכניסות טבע לחג
משקיפים אל הציפורים באגם ברוך. צילום : יואב בכר

הטבע, השקט והירוק של עמק יזראעל הולמים מאוד את תקופת החורף ומהווים הזדמנות נפלאה לחגוג את חג החנוכה מחוץ לעיר, באווירה קצת אחרת.הנה כמה פעילויות מרתקות שמחכות לכם:

שבת של אור

מגוון פעילויות לכל המשפחה. תוכלו ליהנות  פינות יצירה חגיגיות לילדים, טקס הדלקת נרות חנוכה, בניית חנוכיות בנגרייה, טיגון סופגניות על פתילייה, הכנת נרות דונג ועוד.

מוזיאון העמק, קיבוץ יפעת, שבת, 20.12.14, 11:00- 15:00, לפרטים 04-6548974

חג ברפת

"שביל פרות החלב" הנה חוויה חקלאית בה יקבלו המבקרים הסברים על משפחת היונקים, המלטות והזרעות מלאכותיות בבקר, התנסות בחליבה והאכלת עגלים. בנוסף, ניתן יהיה לבקר ברפת הרובוטית ולהבין את דרך החליבה החדשנית. הביקור במרכז המבקרים יסתיים "במשתה" של שוקו וחמאה, מוצרי חלב שהמבקרים יכינו בעצמם.

"שביל פרות החלב", בית לחם הגלילית, כל ימי החג, 10:00-16:00 לפרטים : 04-9832437

חנוכה באגם כפר ברוך

רשות ניקוז ונחלים קישון וחברת מקורות מאפשרות לקהל הרחב לפגוש עולם מרתק שמתנהל, בשאר ימות השנה, בפינה שרק מעטים מכירים. במהלך ימי פסטיבל "חורף של ציפורים" ייפתחו שערי המאגר הסגורים כל ימות השנה למבקרים ויעמדו לרשותם כמה מבכירי מדריכי הצפרות בישראל. אוטובוסים יסיעו את הקהל לעמדות תצפית סביב המאגר לסיור תצפית מודרך באורך של כ- 45 דקות. מומלץ מאוד להצטייד במשקפת.

בנוסף לסיורי הצפרות יתקיימו בימי האירוע שלל פעילויות לכל המשפחה בנושא ציפורים: טיבוע ציפורים, פינות יצירה, איפור פנים צבעוני בהשראת הציפורים באזור. לאורך כל היום תעמוד לרשות אורחי הפסטיבל עמדת תה חם וכיבוד באווירה חורפית. הכניסה לאירוע והפעילויות במתחם  ללא תשלום.

אגם כפר ברוך,שישי- ראשון 19-21.12.14, לפרטים מוקד המועצה האזורית עמק יזרעאל, 04-6520100

משקיפים אל הציפורים באגם ברוך. צילום : יואב בכר

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות