fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חזית חדשה נפתחה: משפחת הרוניאן נגד המאמן ירון הוכנבוים

הרקע: טענה של שוער העבר זכי הרוניאן ובנו מנו, כי הוכנבוים היה האיש שטרפד את מעברו של מנו להפועל נצרת עילית כמאמן השוערים, לאחר שכבר סיכם שם את תנאיו.
מנו הרוניאן (צילום חגאג רחאל)
מנו הרוניאן (צילום חגאג רחאל)

חזית נפתחה לאחרונה בין משפחת הרוניאן למאמן הפועל נצרת עילית, ירון הוכנבוים. הרקע: טענה של שוער העבר זכי הרוניאן ובנו מנו, כי הוכנבוים היה האיש שטרפד את מעברו של מנו להפועל נצרת עילית כמאמן השוערים, לאחר שכבר סיכם שם את תנאיו.

מנו הרוניאן (צילום חגאג רחאל)
מנו הרוניאן (צילום חגאג רחאל)

בתקופה בה המו"מ בין נצרת עילית למאמן השוערים אריק שמואלי היה תקוע, סגר מנכ"ל המועדון, גיל ברעם, עם מנו הרוניאן וסיכם עמו שישמש כמאמן השוערים ואף שישמש מאמן  שוערים במחלקת הנוער.

אלא שלדברי גורמים מקורבים, הוכנבוים עמד על הרגליים האחוריות כדי ששמואלי יסגור, מה שהביא להדחתו של מנו הרוניאן, שכאמור כבר סיכם את תנאיו במועדון. מקורב לשני הצדדים אומר: "זכותו של המאמן לקבוע מי יהיה מאמן השוערים שיעבוד לצדו, הנהלה לא יכולה לכפות על מאמן מי יעבוד אתו, ירון עשה את מה שהוא צריך לעשות".

ירון הוכנבוים
ירון הוכנבוים (צילום: חגאג רחאל)

לידיעות הגליל נודע כי אחרי שהפרשה התפוצצה, שיגר זכי הרוניאן הודעה חריפה להוכנבוים, בה חזר כמה וכמה פעמים על המשפט: "בורא עולם ישלם לך". בינתיים מונה הרוניאן למאמן קבוצת נערים א' של הפועל נצרת עילית.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות