fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תושבי נצרת עילית חותמים על עצומה לסלילת כביש עוקף כפר כנא

ראש עיריית נצרת עילית אלכס גדלקין החליט לנקוט בצעד לא שגרתי ולקדם את סלילת הכביש באמצעות עצומה באינטרנט. "לא יכול להיות שתושבי נצרת עילית יהיו בעוצר בכל פעם שכביש כפר כנא נסגר לתנועה, צריך לשים לזה סוף", הסביר גדלקין
יידוי אבנים בכביש 65
יידוי אבנים בכביש 65 (צילום: דוברות מחוז חוף)

להפגנות שהתרחשו במהלך השבוע האחרון בכפר כנא, יש השלכות ממשיות על חיי השגרה של תושבי נצרת עילית. סגירת הכביש המרכזי בכפר גורמת לאלפי תושבים המבקשים לנסוע צפונה לכיוון צומת גולני,לשנות את תכניותיהם או להאריך את משך הנסיעה דרך צומת המוביל. כך או כך, תושבי נצרת עילית תלויים בעורק התחבורה הראשי שמחבר את העיר עם צומת גולני, והיותו פקוק חדשות לבקרים או סגור לתנועה כפי שארע השבוע, הפך בלתי נסבל.

עיריית נצרת עילית פועלת בשנים האחרונות במאמצים לשכנע את משרד התחבורה להאיץ בסלילת הכביש. "לא יכול להיות ש- 50 אלף תושבי נצרת עילית יהיו תלויים במצב הרוח של תושבי כפר כנא והסביבה. גם בלי הפגנות ובלי פקקים הגיע הזמן להחליף את הכביש הישן והחד נתיבי שעובר דרך מרכז כפר כנא וכפרי הסביבה", אומר ראש העיר אלכס גדלקין .

גדלקין שיגר בחודשיים האחרונים מכתבים למשרד התחבורה בדרישה להאיץ בסלילת הכביש. משלא נענה, החל לגייס לובי אזורי ופנה אל ראשי הכפרים בסביבה בתוכם ראש מועצת כפר כנא וראש עיריית נצרת אשר הצהירו כי אף הם תומכים בלילת הכביש. גם שמעון גפסו פועל בעניין וביום ראשון השבוע, מעל במת הנואמים בישיבת מרכז הליכוד, הוא פנה אל שר התחבורה ישראל כץ וביקש ממנו לפעול באופן אישי על מנת שהכביש יצא לפועל.

בכוונת ראש העיר גדלקין להגיש את העצומה של התושבים בצירוף הצהרות התמיכה של ראשי הרשויות השכנות לידיו של שר התחבורה "זה לא מאבק נגד משרד התחבורה אלא מאבק בעד סלילת הכביש", מדגיש גדלקין "אין לי ספק שמשרד התחבורה שמשקיע המון בכבישי ישראל ייתן את הדעת גם בסוגיה זו".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות