fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שמעתם על הגדוד של צ'וצ'י האח?

בשבט איריס של הצופים בנצרת עילית, החליטו לפרגן לכלב חמוד ולקרוא לגדוד על שמו
בן עם הכלב
בן עם הכלב (צילום עצמי)

ידיעות הגליל 27.6בשבט איריס של הצופים בנצרת עילית, בשכבת כיתות ו', החליטו לפרגן לכלבלב חמוד, שמלווה אותם לאורך כל שנת הפעילות, ולקרוא לגדוד שלהם על שמו: "צ'וצ'י האח". "זה השם של שכבת ו', זה השם שהם ימשיכו אתו, אלא אם יבוא יום ומישהו יחליט להחליף את השם", מסבירה המדריכה נגה איביי.

לפני כשנה הצטרף לשבט הצופים שחידש את ימיו בנצרת עילית, בן סולומון, תלמיד כיתה ו' בבית הספר היסודי נטופה בשכונת הר יונה בנצרת עילית. השבט פעל אז ממקלט, סמוך לביתו של בן, שהכלב שלו, צ'וצ'י, נהג להגיע בעקבותיו לפעולות של הגדוד, ולאט אט הפך לחלק בלתי נפרד מהפעילות השוטפת שלו.

המדריכה נגה איביי, שהגיעה מירושלים במסגרת שנת שרות, בת 18, שתתגייס בשנה הבאה לשרות צבאי בנח"ל, מסבירה: "חיפשנו המון זמן שם מקורי לגדוד שלנו, פתאום מישהו זרק את השם של הכלב צ'וצ'י. החלטנו ללכת על זה כי הילדים מאוד אהבו אותו, מה גם שזה מתאים לאופי של הגדוד שלנו. הכלב תמיד הגיע, עשה לילדים מצב רוח, כולם נהגו לקפוץ עליו ולשמוח שהגיע, התייחסנו אליו כאל בן השבט לכל דבר, לכן היה טבעי שנקרא לגדוד שלנו על שמו".

הסיפור המלא ביום שישי ב"ידיעות הגליל"

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות