fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פוריה: מיליון שקלים הוקצו לחדרי היולדות

ח"כ ציון פיניאן, תושב טבריה, חבר ועדת הכספים בכנסת, הודיע למנהל המרכז הרפואי פוריה ד"ר יעקב פרבשטיין כי גייס תקציב של מיליון שקלים לצורך רכישת ציוד חדשני לחדרי הלידה באגף החדש לאם ולילוד. פרבשטיין: "אנו עומדים בשורה אחת עם בתי החולים במרכז הארץ"
יולדת בבית החולים פוריה בטבריה
יולדת בבית החולים פוריה בטבריה (צילום: מיה צבן)

נמצא תקציב לרכישת ציוד לחדרי הלידה החדשים בבית החולים פוריה בטבריה. חבר הכנסת ציון פיניאן (ליכוד) שוחח בשבוע שעבר עם מנהל בית החולים ד"ר יעקב פרבשטיין ועדכן אותו כי הצליח לגייס תקציב של מיליון שקלים עבור בית החולים.

חדרי היולדות החדשים בבית החולים פוריה" מציעים שירות מקצועי ביותר. חדרי הלידה החדשים (צילום: מיה צבן)

פיניאן, תושב טבריה פועל רבות לטובת הפריפריה בכלל והגליל בפרט, ציין כי הוא שמח לגייס תקציבים נדרשים אשר יסייעו להמשך פיתוח וקידום בית החולים. ד"ר פרבשטיין הדגיש כי הסכום שגויס נועד למימון הצטיידות חדרי הלידה באגף החדש לאם וליילוד.

"אנו משקיעים רבות באגף החדש מתוך אמונה שביכולתנו להציע שירות מקצועי ואיכותי ברמה הגבוהה ביותר. אין לנו היום שום בעיה לעמוד בשורה אחת עם בתי החולים במרכז הארץ". סיכם ד"ר פרבשטיין

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות