fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נצרת עילית תסייע לקשישים ברכישת מזון ותרופות

התוכנית תפעל במסגרת תכנית "בכבוד ובידידות" של הקרן לידידות. גדלקין: " הקרן לידידות היא ידידה אמיתית של נצרת עילית"
אלכס גדלקין וציון גבאי מנכ"ל הקרן לידידות
אלכס גדלקין וציון גבאי מנכ"ל הקרן לידידות (צילום: ישראל פרץ)

תכנית "בכבוד ובידידות" המסייעת לקשישים ברכישת מזון ותרופות תפעל בקרב 770 קשישים תושבי נצרת עילית. את הבשורה על צירופה של נצרת עילית לתכנית מסר מנכ"ל הקרן לידידות ציון גבאי בישיבה שקיים בשבוע שעבר עם ראש העירייה אלכס גדלקין, סגניו נתנאל טויטו ואלכס גופמן, מנכ"ל העירייה דב לוצקי ומנהלת אגף הרווחה ליאורה לורי.

בפני מנכ"ל הקרן, וצוותו הוצגו נתונים על מספר הקשישים בנצרת עילית ואחוז הנזקקים שמתקיים מקצבת ביטוח לאומי והבטחת הכנסה בלבד. ראש העיר אלכס גדלקין ביקש להגדיל את מכסת הסיוע לנצרת עילית ולהתחשב בנתונים הקשים. "הקרן לידידות מסייעת רבות לנצרת עילית ואנו מוקירים לה תודה על כך. המציאות לצערנו מחייבת לתת יותר ורשויות פול עמוק יותר", אמר גדלקין

מנכ"ל הקרן לידידות ציון גבאי אמר כי נצרת עילית זוכה ליחס מיוחד ורק בתכנית הסיוע לקשישים משקיעה הקרן כשני מיליון ₪ בשנה אנחנו עובדים בשיתוף פעולה מלא עם שירותי הרווחה בעירייה ועושים ככל שביכולתנו על מנת להקל על הקשישים ולסייע להם ככל הניתן".

בסיכום הישיבה הוחלט כי נצרת עילית תצטרף לתכנית באופן מיידי והקרן תעסיק רכז מטעמה שיעבוד בתיאום ובשיתוף עם שירותי הרווחה בעירייה. התכנית תעניק ל- 770 קשישים העומדים בקריטריונים של הקרן, סיוע בשווי של למעלה מ- 200 שקל בחודש. במסגרת הפרויקט, הקשישים יוכלו לבחור בין סיוע במימון תרופות, מזון או פעילות חברתית להפגת בדידות. קשישים מתקשים לצאת מביתם לערוך קניות יוכלו לקנות מוצרים מסופרמרקט וירטואלי בסכום של כ- 300 שקלים בחודש. הקשישים יקבלו לביתם קטלוג עם כלל המוצרים ויבצעו את ההזמנה דרך האינטרנט.

אלכס גדלקין וציון גבאי מנכ"ל הקרן לידידות
אלכס גדלקין וציון גבאי מנכ"ל הקרן לידידות (צילום: ישראל פרץ)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות