fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נצרת עילית: שמעון גפסו מנהל את העיר מאחורי הקלעים

למרות שמרד הפנים השעה אותו לארבע חודשים, גפסו עובד כמעט כרגיל. "זו ההזדמנות שלי לבדוק מי באמת החברים שלי", אומר ראש העיר המושעה
ראש עיריית נצרת עלית שמעון גפסו
שמעון גפסו (צילום: קרן אקריש)

ראש עיריית נצרת עילית שמעון גפסו אומנם הושעה מתפקידו על ידי ועדת ההדחה של משרד הפנים, אבל לפחות על פי מה שמסתמן בשטח, שבוע אחד בלבד לאחר ההדחה, גפסו ממשיך לנהל את העיר כרגיל.
גפסו שכר משרדים בבניין מכבי בעיר, ועל פי פוליטיקאים מקומיים, "משם הוא מנהל את העיר". גפסו אפילו לא מכחיש. "היו אצלי שני שרים, שלא רוצים ששמם יתפרסם", הוא אומר, "אלו פגישות עבודות חשובות".

ראש עיריית נצרת עלית שמעון גפסו
שמעון גפסו (צילום: קרן אקריש)

לפני שפרש לחופשה מאולצת, הצהיר גפסו כי העירייה תתנהל על פי המדיניות שלו. כנראה שהוא ידע על מה הוא מדבר. גורמים פוליטיים שונים טענו השבוע כי הנאמנות העיוורת לאלכס גדלקין, שהולך וצובר כוח בעיר, עלולה לחזור אליו בעתיד כבומרנג.

השבוע התקיים בנצרת עילית שבוע החינוך. גפסו הקפיד לעבור עם הפמלייה בבתי הספר בעיר. בפמלייה היו גדלקין וסגן ראש העיר בתואר, נתנאל טויטו, שמקורביו ידעו לספר על חוסר נוחות מסוימת מצדו, משום שלא קיבל את מלוא הבמה ומלוא הפוקוס, כפי שמתבקש ממי שאחראי על החינוך בעיר. גפסו נאם בכל בתי הספר כאילו כלום לא קרה, כאילו הוא עדיין בתפקיד. גם באירוע כמו מרוץ על שם חנן אוחיון בארגון בית הספר כרמל, חזר הנושא על עצמו.

גפסו: "התפקיד שלי הוא לעזור לאלכס גדלקין בימים שנותרו עד לחזרתי. בעזרת השם ב- 20 ביולי הכל יחזור למקומו. זו ההזדמנות שלי לבדוק מי באמת החברים שלי".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות