fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

המושאלים של הפועל נצרת עילית מתקשים לקבל דקות משחק בליגה א'

דולב בק ודין נפסו מחממים את הספסלים של הפועל בית שאן ועירוני טבריה, איליה קרסיק לא שיחק במגדל העמק והשבוע עבר לעין מאהל מליגה ב'
איליה קרסיק
איליה קרסיק

הדשא של השכן לא תמיד ירוק יותר. שלושה שחקנים צעירים, בוגרי מחלקת הנוער של הפועל נצרת עילית, עזבו בקיץ את המועדון, או ליתר דיוק התבקשו לחפש לעצמם קבוצה אחרת, משום שלא היו בתכניות המקצועיות של המועדון. מסתבר שגם בקבוצותיהם החדשות בליגה א', הם מתקשים למצוא את עצמם.

איליה קרסיק
איליה קרסיק

הקשר איליה קרסיק, חתם בהפועל מגדל העמק מליגה א', אבל לא קיבל אפילו דקת משחק אחת. השבוע עבר למכבי עין מאהל, מקום אחרון בליגה ב'. בנצרת עילית סבורים כי מדובר בטעות שתפגע בעתידו המקצועי, אבל לא רצו לעמוד בדרכו וחתמו לו על טופס ההשאלה.

המגן דין נפסו, תושב כפר קמא, חתם בקיץ בעירוני טבריה מליגה א'. מאז הגיע לטבריה שותף על ידי המאמן אילן סויסה בשני משחקי ליגה מלאים ובמשחק נוסף במשך 79 דקות. בחודש האחרון כלל לא שותף. בהחלט לא מספיק עבור שחקן שמגיע ממועדון בליגה הלאומית כדי לצבור דקות משחק ולחזור בעתיד בשל ומנוסה.

שחקן נוסף, המגן דולב בק, הושאל כבר בשנה שעברה לצעירי כפר כנא אתה ירד לליגה ב'. בקיץ זעמו בסביבתו כאשר יהב גורפינקל הובא על המשבצת שלו, עמדת המגן השמאלי. והוא נאלץ לעזוב להפועל בית שאן בליגה א'. בבית שאן שילב אותו המאמן איתן טייב ב- 2 משחקים מלאים ועוד שניים חלקיים, בהחלט לא מספיק.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות