fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

המאבק העפולאי למען אברה מנגיסטו

חולצה הקוראת לשחרור אברה מנגיסטו הונפה בגמר המונדיאל * אחיקם משה דוד, שעומד מאחורי המחאה: "מקווה שאברה יחזור אלינו במהרה"
אחיקם משה דוד לא שוכח גם בגמר המונדיאל (צילום עצמי)
אחיקם משה דוד לא שוכח גם בגמר המונדיאל (צילום עצמי)

מחאה בגמר המונדיאל: יועץ התקשורת העפולאי אחיקם משה דוד, הניף ותלה חולצה הקוראת לשחרור של הצעיר אברה מנגיסטו משבי החמאס בעזה.

אחיקם משה דוד לא שוכח גם בגמר המונדיאל (צילום עצמי)
אחיקם משה דוד לא שוכח גם בגמר המונדיאל (צילום עצמי)

מנגיסטו, הלוקה בנפשו, נשבה לפני ארבע שנים בידי החמאס וזאת לאחר שחצה את הגבול לעזה. ארגון הטרור הרצחני מחזיק בו מאז ומסרב לשחררו למרות מצבו הקשה. המאבק הציבורי למען שחרור מנגיסטו אינו זוכה לתהודה גדולה, בוודאי לא כמו המאבק למען שחרור גלעד שליט בזמנו ורוב פעילי המאבק הם יוצאי הקהילה האתיופית וגם בעולם לא ממש אכפת מהצעיר הישראלי השבוי.

את יועץ התקשורת העפולאי אחיקם משה דוד הדבר הרגיז. הוא החליט שגמר המונדיאל הוא המקום הטוב ביותר לקיים בו מחאה שתעורר עניין. לפני שנסע לגמר המונדיאל הוא לקח עימו חולצות עם כיתוב באנגלית WHERE IS AVERA? (איפה אברה) שמאחור כתוב סיפור חייו של החטוף. את החולצות לקח עמו לאצטדיון שם תלה אותם אל מול עיני עשרות אלפי אוהדים. את התמונות העלה לדף הפייסבוק שלו בפוסט' שזכה לתהודה רבה ולהתעניינות גם בעברית וגם באנגלית.

הכיסא הריק של אברה מנגיסטו (צילום עצמי)
הכיסא הריק של אברה מנגיסטו (צילום עצמי)

אחיקם  משה דוד, המתמחה במאבקים תקשורתיים וקמפיינים, אמר: "לא יכול להיות שהמאבק למען שחרור של אברה מנגיסטו נותר רק בקרב בני הקהילה האתיופית, זה פשוט מוציא אותי מדעתי. אברה הוא אחינו וזה שהעולם שותק, הרתיח אותי, זאת צביעות ולצערי גם בישראל יש שתיקה יחסית ולכן היה כאן הזדמנות לניצול אירוע תקשורתי".

על התגובות למעשיו אמר: "אוהדים רבים מכל העולם שאלו במה מדובר, התעניינו, קראו את הכיתוב על החולצה והבטיחו שישתפו את זה בדף הפייסבוק שלהם. זה היה האירוע התקשורתי הכי גדול בעולם והזדמנות מצוינת לעשות מעשה ואני מקווה שאברה יחזור אלינו במהרה"

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות