fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הלהיט החם של הפועל נצרת עילית

בחלון העברות בינואר הגיע עלי כנאנה לנצרת עילית, השתלב מצוין והפך לבורג מרכזי בקבוצה * "קיבלו אותי יפה, יש בנצרת עילית אנשים טובים כיף לי שם", אומר החלוץ שבעונתו האחרונה בנוער כבש 30 שערים
עלי כנאנה במדי נצרת עילית (צילום חגאג רחאל)
עלי כנאנה במדי נצרת עילית (צילום חגאג רחאל)

אחת ההחתמות המעניינות של חלון העברות בינואר הייתה של החלוץ עלי כנאנה, שעזב את עירוני נשר המתפוררת לטובת הפועל נצרת עילית.

עלי כנאנה במדי נצרת עילית (צילום חגאג רחאל)
עלי כנאנה במדי נצרת עילית (צילום חגאג רחאל)

ההספק שלו עד כה מכובד ביותר: הצגה נגד מכבי אחי נצרת בדרבי בשבוע שעבר, צמד שערים נגד מכבי הרצליה בניצחון 1- ושער ניצחון בשלישי האחרון לרשת עירוני נשר. יש לזכור שלזכותו 6 שערים במדי עירוני נשר, כך שבסך הכל כבש עד כה 9 שערי ליגה.

כנאנה, בן 22, תושב כפר יפיע שליד נצרת, הגיע לנצרת עילית לאחר שגם עירוני ראשון לציון רצתה בו בחלון העברות ומכבי אחי נצרת התעניינה אף היא. הוא העדיף את נצרת עילית בעיקר בשל הקרבה לביתו ולא מצטער על כך. "העדפתי את נצרת עילית כי חשבתי שזה המקום הנכון עבורי להתקדם. ירון ורועי דיברו איתי ושכנעו אותי לבוא", הוא מספר.

בחדר ההלבשה מספרים על בחור שקט ומופנם, שהשתלב בצורה מצוינת במועדון. "קיבלו אותי יפה, יש בנצרת עילית אנשים טובים, עזרו לי להיכנס לעניינים, כיף לי שם", הוא אומר.

העונה שעברה הייתה עבורו עונת התאקלמות בבוגרים, הוא לא הצליח להפוך לשחקן משמעותי בהרכב נשר שעשתה עונה גדולה בעונתה הראשונה בליגה הלאומית, והוא שיחק בעיקר כמחליף. בקבוצת הנוער היה המבקיע הבולט ובעונתו האחרונה כבש לא פחות מ- 30 שערים בליגה הלאומית לנוער.

הוא הגיע לנשר לפני 6 שנים, בתקופה בה נוהלה על ידי אייל ברקוביץ מבני סכנין אליה הגיע ממכבי חיפה. "כשהייתי ילד דווקא רציתי לשחק בהפועל נצרת עילית, אבל אני לא יודע למה זה לא קרה", הוא מסביר.

בכפר יפיע אין כדורגל של ממש, אבל זה לא הפריע לכנאנה להצליח, כמו גם לחמודי חטיב ממכבי אחי נצרת ולמוחמד אבו חמיס, ששיחק בנצרת עילית ובמגדל העמק, והיום הוא כוכב גדול בליגה הפלשתינאית ואף משחק בנבחרת הלאומית   של פלשתין. "לא הרבה שחקנים טובים יוצאים מיפיע, אבל יוצאים. לצערי הכדורגל בכפר הולך אחורה. הבוגרים משחקים בליגה ג', הנוער משחקים בליגה המחוזית, הבוגרים משחקים בעילוט אז האוהדים בכלל אל מגיעים וחבל", אומר כנאנה.

-היום אתם נגד הפועל תל אביב בגרין

"אני מאמין שנגיע לאן שאנחנו מכוונים- לפלייאוף העליון. נותרו לנו עוד שני משחקי בית ובבית אנחנו מסוגלים לנצח כל קבוצה, כולל את הפועל תל אביב".

-איפה תהיה בעונה הבאה?

"זה לא תלוי רק בי. הכרטיס שלי שייך לנשר והם יהיו בתמונה. נכון שהם לא יכולים לחייב אותי לשחק בליגה א', אבל תהיה להם השפעה על זהות הקבוצה בה אשחק. הם בטח ידרשו כסף ומי שישלם יותר יהיה בתמונה. מבחינתי, ארצה להישאר בהפועל נצרת עילית, אם לא אקבל הצעה מליגת העל".

-שואף להגיע לשם?

"ברור, כל שחקן כדורגל חולם להגיע לרמות הכי גבוהות. אני לא בטוח שאככב מהיום הראשון שאגיע לקבוצה בליגת העל, ייקח לי זמן להתאקלם, אבל אני מאמין כי בסופו של דבר אשתלב שם. אני צריך להגיע לקבוצה עם מאמן שיאמין בי".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות