fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הזמרת הודיה בן שימול שגדלה בנצרת עילית ניצחה בתחרות שירה בליטא

הודיה (27) שנולדה בנצרת עילית וגרה במודיעין נבחרה לייצג את ישראל בתחרות בין לאומית בוילנה הנקראת "christmas talent league 2019" ("כריסטמס טאלנט ליג 2019") וביצעה את השיר "הבה נגילה" בעיבוד וביצוע מיוחד
הודיה בן שימול ברגע ההכתרה (צילום אלבום משפחתי)
הודיה בן שימול ברגע ההכתרה (צילום אלבום משפחתי)

הישג מרשים למוזיקאית הבין לאומית המוכשרת, הודיה בן שימול מישראל, שבצעירותה גדלה והתחנכה בנצרת עילית, שזכתה השבוע במקום הראשון בתחרות מוזיקה בין לאומית שנערכה בוילנה שבליטא.

הודיה בן שימול ברגע ההכתרה (צילום אלבום משפחתי)
הודיה בן שימול ברגע ההכתרה (צילום אלבום משפחתי)

הודיה (27) שנולדה בנצרת עילית וגרה במודיעין  נבחרה לייצג את ישראל בתחרות בין לאומית בוילנה הנקראת "christmas talent league 2019" ("כריסטמס טאלנט ליג 2019") וביצעה את השיר "הבה נגילה" בעיבוד וביצוע מיוחד. היא זכתה בגביע, מדליה ותעודה במקום הראשון הכללי ובקטגוריית הקול הכי טוב היא זכתה בתעודה נוספת.

היא נבחרה על ידי צוות של  6 שופטים/ מוזיקאים בכירים מאירופה למנצחת הגדולה של הערב המקסים בהשתתפות מאות אנשים באולם מפואר. הודיה היא בוגרת מצטיינת של הקולג' מהמובילים בעולם למוזיקה mi בלוס אנג'לס.

היא התמודדה בתחרות מול מוזיקאים מליטא, פולין, לטביה, בלארוס ואוקראינה וזכתה לשבחים רבים על הביצוע. מייד בתום התחרות היא הוזמנה על ידי המארגנים לפסטיבל גדול נוסף בקיץ בוילנה.

הודיה כבר השתתפה בעבר בפסטיבלים ותחרויות ברוסיה, פולין, אסטוניה ועוד. ב 2016 זכתה במקום השני בתחרות גדולה ברוסיה.  האב דוד עיתונאי, האם אורית אשת חינוך והבן הדר הוא בעל סטודיו לאירועים והפקות והם מלווים את הקריירה שלה, תומכים ומעודדים. האב דוד הגיע לתחרות בליטא.

הודיה: "אני מאושרת. המוזיקה היא כל חיי. זה נהדר לזכות במקום הראשון בתחרות בינלאומית בליטא.  זכיתי לייצג את ישראל בכבוד רב ואני כל כך גאה על השיר המדהים שאתו זכיתי, תודה להמון אנשים יקרים שגרמו לזה לקרות. לבורא עולם,  הסוכנים המדהימים שלי ביאטה פלדמן ורון ג'ונס".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות