fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הוכנבוים דורש מהפועל נצרת עילית לקיים מחנה אימונים בחוץ לארץ

"יש קבוצות שכבר סגרו מחנה לעונה הבאה", אמר ונתן להם טיפ: "ככל שתקדימו לסגור המחיר יהיה זול יותר". הוכנבוים מבקש לצאת יום לאחר 9 באב והבהיר לברעם וכהן כי מדובר בתאריך מבוקש וקבוצות רבות יבקשו לשריין את התאריך. "מי שיהיה ראשון ירוויח", אמר המאמן.
ירון הוכנבוים (צילום חגאג רחאל)
ירון הוכנבוים (צילום חגאג רחאל)

מאמן הפועל נצרת עילית, ירון הוכנבוים, לא מבזבז זמן וכבר מסתכל קדימה: השבוע נפגש עם מנכ"ל המועדון, גיל ברעם והמנהל המקצועי, רועי כהן, והעלה בפניהם רשימה של בקשות לקראת תחילת האימונים בשבוע הבא.

ירון הוכנבוים (צילום חגאג רחאל)
ירון הוכנבוים (צילום חגאג רחאל)

בין היתר ביקש מהם לסגור כבר מעתה מחנה אימונים בחוץ לארץ. "יש קבוצות שכבר סגרו מחנה לעונה הבאה", אמר ונתן להם טיפ: "ככל שתקדימו לסגור המחיר יהיה זול יותר". הוכנבוים מבקש לצאת יום לאחר 9 באב והבהיר לברעם וכהן כי מדובר בתאריך מבוקש וקבוצות רבות יבקשו לשריין את התאריך. "מי שיהיה ראשון ירוויח", אמר המאמן.

יש לציין כי עדיין לא ברורה עמדתו של ראש העיר, רונן פלוט, בנושא יציאה למחנה בחוץ לארץ, יחד עם זאת, בקבוצה יש הטוענים כי פלוט לא יטיל וטו לאור התוצאות הנאות שהקבוצה השיגה העונה.

הוכנבוים כבר קבע כי האימונים לעונה הבאה יפתחו ב- 1 ביולי, כאשר נכון להיום עדיין לא ברור אם הקבוצה תוכל לארח את משחקי הבית באצטדיון גרין בשל ליקויים רבים.

בקבוצה מרוצים מהמצב החדש, בשונה מהמצב אליו התרגלו בשנים האחרונות. "איזה כיף שאפשר כבר באמצע אפריל להתחיל לתכנן את העונה הבאה", אומר גורם בקבוצה, לאור מאבקי ההישרדות בשנים האחרונות ממש עד לרגע האחרון.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות