fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

האזרח מספר 1 של בית שאן, דוד לוי: "נגמרו הבחירות- אנחנו מלוכדים"

שר החוץ לשעבר והזוכה בפרס ישראל, דוד לוי, בירך בנאום מיוחד את בנו ז'קי במסיבת הניצחון שנערכה ואמר לו: "ברכת אביך עימך"
דוד לוי במסיבת הניצחון (צילום עצמי)
דוד לוי במסיבת הניצחון (צילום עצמי)

מאות רבות של אנשים הגיעו לאולמי אצולת העמק על מנת לחגוג במסיבת הניצחון של תנועת הליכוד- הבית היהודי לרגל כניסתו של ז'קי לוי לתפקיד ראש העיר בית שאן.

דוד לוי במסיבת הניצחון (צילום עצמי)
דוד לוי במסיבת הניצחון (צילום עצמי)

לוי יכנס ביום שלישי הקרוב (20/11) לתפקיד ראש העיר והוא צפוי להגיש את התפטרותו מהכנסת ביום ראשון ליו"ר הכנסת יולי אדלשטיין. במסיבת הניצחון נכחו תושבים רבים וכן חברי המועצה בהווה ובעבר: חזי חרוב, מוריס מיארה, יפה כהן, רונן גרשום, יוסי סוויסה, שלומי וקנין, שרית קדוש, קובי בן חמו, ראובן נאמני הרב איתי תורג'מן ועוד.

האזרח מספר 1 של בית שאן, דוד לוי, נשא נאום מרגש במיוחד ולא פעם עמד הקהל אל רגליו והריע לו. השר לשעבר לוי הוביל מסר של פיוס בעיר ופנה לנוכחים באולם ובשולחן המכובדים: "יש לי בקשה מכם- הבחירות היו, תושבי בית שאן אנחנו, אין לא סגירת חשבון ולא חלילה שמירה כלשהיא של עלבון ופגיעה באף אחד. תושבים כולנו אנחנו ולפנינו עתיד ילדינו, אנחנו צריכים להיות דוגמה, חלפו הבחירות אנחנו בני העיר הזאת מלכודים אוהבים מתחזקים גאים, נושאים תפילה בליבנו שיהיה טוב לכולנו. בידי אלה שנבחרו ניתן המנדט להביא ולהגשים משאלת הלב  של התושבים כולם לעיר שתהיה פורחת ונוכל להתגאות בכל פינה בה לנוער שלנו שצריך להבטיח את עתידו בכל הכוח לחינוך ולתרבות את כל אלה עומדים לכם כמשימה אני יודע שהיא קשה ואני יודע שז'קי רכש הערכה והערצה רבה אצל כל שרי הממשלה והחכי"ם ללא הבדל של מפלגה. נתן לו השם מפתח לפתוח כל דלת, זוהי מתנה. זקי אנחנו מחזקים את ידיך שבעה תלווה אות הברכה יעקב לבנו יוסף ברכת אביך גברו על ברכת הוריי".

דוד לוי הוסיף ואמר: "ליוויתי אתכם בתפילה שתצליחו והנה עשיתם את זה. אני רואה אתכם צעירות וצעירים מבוגרים בוגרים, אני בן העיר הזאת מאז עלייתי ארצה, כאן ביתי כאן נולדו לי ילדיי, אני מודה לאל שזיכה אותי שנשארתי נאמן לעיר הזאת. היום הוא יום שמח מאד, לא בגלל פוליטיקה ולא בגלל שררה ולא בגלל שמדובר בבני, ז'קי. לא ניסיתי לשכנע אף אחד, הייתי כמשקיף עם תפילה בלב שתצליחו".

דוד לוי סיכם את נאומו: "ביום שהודיעו שניצחתם רחב ליבי לראות איך חבורה של אנשים כמותכם קמה והתייצבה בדבר שהאמינה בכל לב שניתן להשיג. האחדות והאהבה הזאת אשר הניעה אתכם ויצרה אנרגיה טובה יפה, כובשת, הייתה אנרגיה מדברת, החזירה את בית שאן למה שהייתה בימים שהם לא היה לנו כלום מלבד האהבה שלנו. התייצבתם כאיש אחד תחת הנהגתו רבת התבונה של איש שאני מעריך שאני מכיר אותו קצת…והוא מאד אוהב אתכם. הוא עזב את הכנסת, הוא ראה לפניו רק את העיר הזאת שהוא הגדיר בית שאן לפני הכל. כשהוא קיבל את ההחלטה אמרתי לו אתה יודע שדעתי היא אחרת, 'אבא מה אתה רוצה, אתה אשם' הוא אמר והוא צודק. אמרתי לו למרות שדעתי היא אחרת קיבלת את ההחלטה אני אכבד אותה. ההחלטה הייתה נכונה ונבונה, ליכדת סביבך אנשים טובים. קשר יפה היה עם הבית היהודי בהנהגתו של מוריס מיארה. ביחד יצליחו לנווט את הספינה הזאת של בית שאן. התרומה של כל אחת ואחד מכם היא רבה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות