fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

" גריגורי ונדיה, אני מצדיע לכם"

ראש העיר נצרת עילית חיזק את ההורים השכולים שבנם ולרי נפל בתקרית עם חיזבאללה בצפון
ראש העיר רונן פלוט עם ההורים השכולים (צילום ישראל פרץ)
ראש העיר רונן פלוט עם ההורים השכולים (צילום ישראל פרץ)

ראש עיריית נצרת עילית רונן פלוט,  התמקד בנאום שנשא הערב בטקס יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל, בסיפורם היוצא דופן של ההורים השכולים  גריגורי ונדיה בני 80 מנצרת עילית, שאיבדו את בנם ולרי ב -20 באוגוסט 1996 ובחרו  להתנדב במשרד הביטחון למען הורים שכולים חדשים שמצטרפים למשפחת השכול.

ראש העיר רונן פלוט עם ההורים השכולים (צילום ישראל פרץ)
ראש העיר רונן פלוט עם ההורים השכולים (צילום ישראל פרץ)

ולרי גנזמן שירת בגבעתי והיה העולה הראשון שלחם בפלוגת  עורב. הוא התנדב לשירות קרבי למרות שאותר ללימודי עתודה בטכניון והיה מחונן. ב- 20 באוגוסט 1996, שבוע בלבד לפני מועד שחרורו מצה"ל, הוא נפל בתקרית עם החיזבאללה בלבנון. " 23 שנים חלפו מאז אבל בשעון של גרגורי ונדיה הזמן נעצר. בכל שבוע, מדי יום שישי, הם עולים לחלקה הצבאית, בחורף, בקיץ, בכל מזג אוויר הם לא מוותרים על זמן האיכות השבועי עם בנם. בביקורם האחרון דווקא הייתה להם בשורה משמחת- יאן האחיין שולרי לא זכה להכיר התגייס לגבעתי וחובש את הכומתה הסגולה של דודו הגיבור".

ראש העיר פלוט סיפר על פועלם המיוחד של ההורים השכולים, שבחרו, למרות הקושי, להתנדב במשרד הביטחון למען ההורים  החדשים  שמצטרפים למעגל השכול.  "אני לא יודע מהיכן הם שואבים את תעצומות הנפש", אמר פלוט וביקש להצדיע להורים שישבו בקהל. פלוט ציין בנאומו גם את המצב הביטחוני המורכב במדינה, אך סיכם בנימה אופטימית: "לא קלה היא דרכינו אבל אנחנו ננצח בזכות האמונה, הצדק והמוסר".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות