fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"נשדרג את הפועל בית שאן, כדי שתגיע לליגה הלאומית"

מבטיח ראש העיר, רפי בן שטרית, שמצהיר: "אנחנו עושים כל מה שניתן לעשות כדי לחזק את הקבוצה"
בן שטרית (צילום עצמי)
בן שטרית (צילום עצמי)

"בימים אלה בוחנת הנהגת העיר את עתידה של הפועל בית שאן, ובכוונתה לשדרג אותה באופן משמעותי בשנים הבאות כדי שתוכל בתוך כמה עונות להעפיל אל הליגה הלאומית. אנחנו עושים כל מה שניתן לעשות כדי לחזק את הקבוצה", אומר ראש העיר בית שאן, רפאל בן שטרית, ערב חג הפסח, שיחד עם ממלא מקומו כהן זדה מציינים את תרומתם העצומה של מנכ"ל הקבוצה, אורן מנחם, ושל המנהל המקצועי, ראובן בניסטי, העושים עבודתם נאמנה, בהתנדבות, כפי שעושה גם חבר ההנהלה עידן כהן,  ויש להם חלק חשוב, ומוערך, בהצלחת הקבוצה במחזור השני. בן שטרית מציין לשבח ולא חוסך במילים חמות מהאוהדים המלווים את הקבוצה "באש והמים גם בזמנים קשים", לדבריו.

בן שטרית (צילום עצמי)
בן שטרית (צילום עצמי)

לדברי בן שטרית: "ימים – אולי הם לא רחוקים- יעידו ויגידו האם הפועל בית שאן תחדש ימי עטרתה ותפארתה כקדם ובניגוד לכל התחזיות והסיכויים. כמו שהבטחתי בעבר, אנו מחויבים לקבוצה המפוארת שלנו והכל תוך עבודה קשה, נחישות, דבקות במטרה ואמונה".

המ"מ כהן זדה מפרגן למאמן מוריס אוזן, שצפוי להמשיך בעונה הבאה ואומר: "מוריס עושה עבודה מדהימה. הוא מקצועי, מחויב, מלא מוטיבציה. קצב צבירת הנקודות במחזור השני לא ייאמן. הוא חולל מהפכה. ניכרת טביעת האצבע שלו בטקטיקה, במחויבות. לפני בואו ההגנה הייתה מסננת. כיום היא המערך החזק. הגנה בצורה. מדובר במאמן רציני, יסודי, איכפת לו מהקבוצה ומהעיר. הוא ויתר על שכר גבוה יותר שהוצע לו בקבוצות אחרות ובא להציל את הפועל בית שאן. צריך להסיר בפניו את הכובע״.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות