fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הנרי טייב, הבלם הראשון של הפועל בית שאן הלך לעולמו

שיחק בקבוצה בשנות ה- 50, בניו שוקי ואיתן המשיכו בדרכו, כמו גם שלושה מנכדיו * אבא אהב כדורגל ואהב את הפועל בית שאן", סיפרו בני משפחתו, "הוא גידל אותנו לתפארת, דאג שנהיה קודם כל בני אדם"

הנרי טייב, ממקימי ומראשוני שחקני הפועל בית שאן בתחילת שנות ה-50, היה יקיר הפועל ואביהם של שני בלמי הקבוצה שוקי ואיתן טייב, הלך לעולמו ביום רביעי בשבוע שעבר. רבים משחקני העבר, אנשי הספורט בבית שאן והעמק ואישי ציבור הגיעו לחלוק לו כבוד אחרון. "אבא אהב כדורגל ואהב את הפועל בית שאן", סיפרו בני משפחתו.

ארבעה מילדיו ונכדיו של הנרי טייב ז"ל הלכו בעקבותיו והתייצבו כבלמים בהפועל בית שאן. ראשון היה הבן שוקי, ששיחק בקבוצה עד שהעפילה לליגה הארצית. עד לאחרונה שימש כיו"ר הקבוצה. לאורך השנים סייע בגיוס תרומות וספונסרים לקבוצה.

לאחר מכן התייצב הבן הצעיר איתן, שכיכב עם הקבוצה בליגה הלאומית, הליגה הבירה באותם ימים. במשפחה מספרים כי הצלחתו של איתן הסבה לו קורת רוח רבה. בנוסף, שיחקו ומשחקים שלושה מנכדיו של הנרי ז"ל במדי הקבוצות השונות של האגודה, גם הם בתפקיד בלמים.

הנרי טייב נולד בטוניס ועלה לארץ בתחילת שנות ה-50. עם הקמתה של הפועל בית שאן הוא היה מראשוני השחקנים והבלם הראשון בקבוצה. הוא שיחק בבית שאן במהלך יותר מעשור שנים. "אבא היה אוהד בכדורגל ואהב את הפועל בית שאן עד יומו האחרון. הוא היה מגיע לכל משחק במשך המון שנים, גם כשהילדים שלו לא שיחקו בקבוצה. הוא היה אחד מהאוהדים האמיתיים, השקטים", סיפרו ילדיו. לאורך השנים עבד במפעל כיתן ומפעל הרדיאטורים. עם ההחמרה במצבו הבריאותי, ניצבו לצדו בני המשפחה בימיו האחרונים. "אבא גידל אותנו לתפארת, דאג שנהיה קודם כל בני אדם", מספרים ילדיו.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות