fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בהפועל עפולה זועמים על התרגיל של עירוני נשר

בעפולה סברו שאת משחק החוץ נגד נשר ישחקו ב... עפולה, אלא שלאנשי נשר הייתה תכנית אחרת והם דאגו להעביר את המשחק לאצטדיון גרין בנצרת עילית
אצטדיון גרין (צילום יצחק סולומון)
אצטדיון גרין (צילום יצחק סולומון)

בהפועל עפולה זועמים על ראשי עירוני נשר, העולה החדשה לליגה הלאומית, שהעבירו את המשחק בין שתי הקבוצות לאצטדיון גרין בנצרת עילית.

בתחילת העונה סיכמו ראשי עפולה ונשר שנשר תקיים את משחקי הבית שלה במהלך העונה באצטדיון בעפולה. הגרלת משחקי הליגה הלאומית קבעה שהמשחק בין שתי הקבוצות ייערך כבר במחזור השני, כשנשר היא הקבוצה המארחת. בעפולה שמחו ובנו על משחק חוץ לכאורה, שלמעשה יהיה משחק בית נוסף.

אצטדיון גרין (צילום יצחק סולומון)
אצטדיון גרין (צילום יצחק סולומון)

אלא שראשי נשר לא אהבו את הרעיון לארח את עפולה בעפולה, ופנו למנהלת הליגה בבקשה להעביר את המשחק לנצרת עילית. במנהלת נעתרו לבקשתם וקבעו כי המשחק מחר יתקיים  מחר (שישי 16:30) באצטדיון גרין. בעפולה זועמים: "הם קבעו שהמגרש בעפולה יהיה מגרשם הביתי, ההתאחדות אישרה, אי אפשר להחליף לפני המשחק", אמרו והביאו כדוגמה :"גם כשהמגרש שלנו לא היה מוכן ואירחנו בנצרת עילית, לא שקלנו לפני המשחק מולם להעביר את המשחק למגרש אחר".

בנשר אמרו בתגובה כי אינם מבינים על מה המהומה. "סגרנו אתם שנשחק מספר פעמים במגרש שלהם, עד שהמגרש בנשר יהיה מוכן. מכאן ועד להפוך את המגרש בעפולה למגרשנו הביתי הדרך ארוכה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות