fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אקזיט ב- 53 מיליון שקל לחברת ההיי-טק ממגדל העמק

חברת "ג'ורדן וואלי סמיקונדקטורס" ממגדל העמק נמכרה לחברה אמריקאית. המנכ"ל: "נרחיב את הפעילות במגדל העמק"
בליגה של הגדולים. המפעל (צילום עצמי)
בליגה של הגדולים. המפעל (צילום עצמי)

חברת ההיי-טק "ג'ורדן וואלי סמיקונדקטורס" שנמצאת במגדל העמק נמכרה לאחרונה בסכום של 53 מיליון שקלים לחברת Bruker Corporation האמריקאית.

"ג'ורדן ואלי" היא חברה ותיקה, שהוקמה כבר לפני 20 שנה על-ידי איציק מזור. החברה שנמצאת בקריית ההיי-טק "רמת גבריאל" במגדל העמק מפתחת, מייצרת ומספקת מערכות לבקרת איכות ומדידה (מטרולוגיה) למפעלי שבבים, המבוססות על קרני רנטגן. המערכות שמייצרת החברה מאפשרות בדיקות של עובי, צפיפות, מאמצים והרכב כימי של שכבות דקות, שמרכיבים את הרכיבים המשולבים מבוססי מוליכים למחצה.

בליגה של הגדולים. המפעל (צילום עצמי)
בליגה של הגדולים. המפעל (צילום עצמי)

בשנת 2014 הסתכמו הכנסותיה של ג'ורדן ואלי ב-22 מיליון דולר והיא מספקת בין היתר מוצרים לחברת הענק אינטל. חברת "אלרון" המחזיקה מניות של החברה דיווחה כי התמורה המידית תאפשר לה לרשום רווח נקי של 3 מיליון דולר ברבעון השלישי של 2015. עוד הזכירה כי היא עשויה גם להכיר ברווח נוסף בגין חלקה הפוטנציאלי בתמורה המותנית.

מנכ"ל החברה יצחק מזור, אישר את הדברים ואמר: "פעילות החברה במגדל העמק לא תיפגע מהמהלך, להיפך, אנו מתכוונים להרחיב את הפעילות". ראש העיר אלי ברדה התייחס אף הוא לנושא ואמר: "אני מכיר היטב את החברה ואת המנכ"ל ושמח לשמוע שגם לאחר המכירה החברה תרחיב את הפעילות שלה בעיר".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות