fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"אני שווה שני מנדטים"

מצהיר סגן ראש העיר נצרת עילית, אלכס גופמן * "יש לי בסיס קבוע של תומכים, רובם המכריע לא עזב את העיר", הוא מאמין * ולמה הוא לא יחבור לרונן פלוט? "אמרתי שאני לא רוצה להפריע לו" * ומצהיר כי הוא עסוק בעשייה ולא בבחירות
אלכס גופמן ז"ל (צילום: עצמי)
אלכס גופמן ז"ל (צילום: עצמי)

"אני שווה שני מנדטים בבחירות הבאות. יש לי בסיס קבוע של תומכים, רובם המכריע לא עזב את העיר", מצהיר סגן ראש העיר נצרת עילית, אלכס גופמן, שמצהיר כי בימים אלה הוא עסוק בעשייה ולא בהכנות לבחירות בעוד פחות משנה.

אלכס גופמן (צילום עצמי)
אלכס גופמן (צילום עצמי)

גופמן: "אני עסוק בעשייה וצריך להגיד יותר ממילה טובה לראש העיר, רונן פלוט. אני אחראי על חזות העיר, אבל יש מי שמאשר לי תקציבים וזה הוא. מאז שעלה לראשות העיר דברים זזים בעיר ואפשר לראות זאת בכל פינה בעיר".

–אז למה לא תרוץ ברשימה שלו בבחירות הבאות?

"אמרתי שאני לא רוצה להפריע לו. יש אנשים שלא אוהבים את אלכס גופמן וזו זכותם, לא ארצה שבגללי לא יצביעו לרשימה של רונן. אני כבר ותיק ומנוסה ויודע שלא כל מי שבא ואומר לך שהוא תומך בך אכן יצביע עבורך ברגע האמת. יש כאלה שלא מבינים את זה, ייקח להם זמן להבין, אבל זו בעיה שלהם ולא שלי".

-גם בקדנציה הבאה תהיה סגן ראש העיר?

"אי אפשר לדעת ובאמת שזה לא מעסיק אותי כרגע. השורה התחתונה היא שיהיה טוב לתושבי העיר, זה מה שכולנו מייחלים אחרי 8 השנים הרעות שעברנו".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות