fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אלכס גדלקין סגר מעגל

בנו רונן היה חונך בתנועת כנפיים של קרמבו, עכשיו בתו סטפני בשכבה הצעירה * עשרות פעילי סניף נצרת עילית של 'כנפיים של קרמבו' חגגו את "מסדר כנפיים" החגיגי של התנועה
אלכס גדלקין נואם בטקס המרגש (צילום עצמי)
אלכס גדלקין נואם בטקס המרגש (צילום עצמי)

השבוע חנכו בהתרגשות רבה, עשרות פעילי סניף נצרת עילית של תנועת הנוער "כנפיים של קרמבו" (תנועת הנוער שמשלבת בני נוער עם ובלי צרכים מיוחדים) את טקס 'מסדר הכנפיים' המסורתי של התנועה מאז היווסדה בשנת 2002.

מסדר כנפיים המסורתי (צילום עצמי)
מסדר כנפיים המסורתי (צילומים טלי לוקצקי)

הטקס החגיגי שהתקיים בבית הספר עצמון, העצים את שמחת הפורים  ושילב את סיפור המגילה עם ששת ערכי התנועה. כנהוג בתנועה, במהלך הטקס מוצמד לחולצות המדים של כל הפעילים אות כפיר! (ע"ש כפיר קובי, החניך הראשון בתנועה) שהוא סמל החזון של התנועה. הטקס נערך בנושא הערכים שמובילים את התנועה – אני שייך, אני יכול, אני מוביל, אני חבר, אני אוהב, אני ישראלי. הכנפיים שעל סמלי החזון שחולקו לכולם, מייצגים את מטרת פעילי התנועה לפרוש כנפיים ולהוביל את בשורת השינוי החברתי.

את הטקס החגיגי כיבדו בנוכחותם מ"מ ראש העיר אלכס גדלקין, ראש מנהל חינוך וקהילה אורנה פישר, מנהלת אגף הרווחה סלי ברקוביץ׳, סגנית מנהלת אגף החינוך מירב ששון אמויאל ומנהל מחלקת פרט אלכס קוזאק.

מ"מ ראש העיר אלכס גדלקין פנה אל פעילי הסניף בהתרגשות ואמר: ״הבן הבכור שלי היה חונך בסניף, ועכשיו הבת שלי בשכבה הצעירה. אני חושב שמה שאתם עושים, הצוות, המדריכים, החונכים והחניכים, הופך את החברה שלנו לטובה יותר. אני מאחל לכם שתמשיכו לגדול ולפרוש כנפיים״.

טל מירב, אביהם של שלושה פעילים בסניף נשא את דבר ההורים, כשהוא מתאר את החוויה שלו ושל משפחתו ב'כנפיים של קרמבו': ״בעצם אתם מבקשים לא רק ליצור פינה קטנה וחמה בתוך עולם קר ומנוכר, אלא משתוקקים לצבוע את כל העולם בצבעים החמים של יחד, אכפתיות ועשייה זה למען זה- הצבעים של קרמבו".

ההצגה אותה העלו הפעילים לקול תשואות משפחותיהם שבקהל, הדגישה לכולם שכשילדים ובני נוער מחליטים לשנות את העולם, העולם משתנה. ואת העובדה שישנו דור שלם של צעירים שיוצרים בעצמם את ערכי השוויון, הסובלנות וההכלה שהם רוצים לראות בחברה בה הם חיים.

שיא הטקס והרגע המרגש לו חיכו כולם היה הצמדת "אות כפיר" – סמל החזון של התנועה לדש החולצה של כל הפעילים בסניף. היו אלו רגעי קסם שלא השאירו עין יבשה אחת בקרב ההורים הגאים

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות