fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אלוף האגרוף ממגדל העמק

מיכאל סטסקביץ זכה במקום הראשון בתחרות בינלאומית באגרוף שהתקיימה בישראל
מיכאל סטסקביץ (צילום עצמי)
מיכאל סטסקביץ (צילום עצמי)

כבש את אילת: מיכאל סטסקביץ, תלמיד בן 14, ממגדל העמק, זכה במקום הראשון בתחרות בינלאומית באגרוף שהתקיימה בעיר אילת ואירחה מתאגרפים צעירים משש מדינות. סטסקביץ, תלמיד כיתה ח' בחטיבת הביניים "יערת העמק", הדרים יחד עם נבחרת נערים משותפת למגדל העמק ועפולה בהובלת מאמן האיגרוף הוותיק ולדימיר בבאייב לתחרות בת ארבעה ימים בה השתתפו נערים מישראל, רוסיה, אוקרינה, לטביה, קזחסטן ובלרוס.

מיכאל סטסקביץ (צילום עצמי)
מיכאל סטסקביץ (צילום עצמי)

"הקרבות לאורך הטורניר היו קשים ומתישים. ביום האחרון עליתי לגמר אליו הגיע נער מבת ים. הוא היה גדול ממני – אני בן 14 והוא בן 15 והיו בי מעט חששות אבל לקראת סוף הקרב כבר הרגשתי שאני מנצח אותו. שלושה שופטים החליטו לתת לי ציון גבוה יותר ואת הניצחון", סיפר מיכאל על הקרב בו ניצח והוסיף: "אני מתאמן מגיל 9 והאגרוף נותן לי הרבה כאדם וכתלמיד. אני לומד לשלוט בעצמי ובכעס ולנתב את הכוח שלי למקומות טובים. כמו שהוריי דורשים ממני להשקיע בלימודים כך אני דורש מעצמי להשקיע בלימודים ובאגרוף באותה מידה".
בעקבות ההישג הנאה התארח השבוע סטסקביץ בלשכתו של ראש העיר אלי ברדה, סיפר לו על הזכייה ועל ההכנות לקראת אליפות שתתקיים בקיץ באירופה אליה הוא מתאמן בימים אלה. ראש העיר ברדה איחל לו הצלחה בהישגים לימודיים ותחרותיים.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות