fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

איתי כהן ו'הבית החברתי' יתמכו באבי אלקבץ לראשות העיר עפולה

גם הפעיל החברתי איתי כהן העומד בראש סיעת 'הבית החברתי', החליט לתמוך באבי אלקבץ לראשות עיריית עפולה והוא מצטרך לשורה ארוכה של סיעות שהחליטו לתמוך באלקבץ
איתי כהן ואבי אלקבץ (צילום עצמי)
איתי כהן ואבי אלקבץ (צילום עצמי)

המתמודד למועצת העיר עפולה, איתי כהן, הודיע כי סיעתו תתמוך באבי אלקבץ לראשות העיר עפולה. כהן  עשה בחמש השנים האחרונות מהפכה בכל הקשור לפניות הציבור בעיר עפולה וכל זה באופן פרטי באמצעות ניצול של הרשתות החברתיות. הוא הצליח לטפל בפניות רבות של תושבים, התריע על מחדלים ותקלות וצבר פופולריות רבה בקרב התושבים עד שהחליט לנסות ולשנות מבפנים והקים את סיעת 'הבית החברתי'.

איתי כהן ואבי אלקבץ (צילום עצמי)
איתי כהן ואבי אלקבץ (צילום עצמי)

בתקופה האחרונה, כפי שהוא עצמו אמר, הוא חוזר על ידי המועמדים האחרים אולם החליט בסופו של דבר לתמוך באבי אלקבץ לראשות עיריתי עפולה. בכנס הרמת כוסית אותו ערך לפעיליו, הוא אמר: "למרות שקיבלתי פניות מכולם, לא היה לי ספק במי אתמוך. ידעתי שאתמוך במנהיג היחיד שישמור על עפולה יהודית ויעצור את הפיכתה לעיר מעורבת, המנהיג היחיד שישקם את מערכת החינוך הקורסת שלנו, המנהיג היחיד שיסייע לשכבות החלשות מכל הלב, היחיד שידעתי שתומך במה שאנחנו מייצגים והמנהיג הזה הוא אבי אלקבץ שהיה ראש עיר מעולה ויהיה עוד יותר מעולה כאשר ה'בית החברתי' ואני לצידו".

התמיכה של כהן מתווספת, כאמור, לשורה של סיעות אשר הביעו תמיכה באבי אלקבץ לראשות העיר ובתוכם ה'בית היהודי' בראשות חביב פרץ, 'עוצמה' בראשות שלמה מליחי, 'העפולאים' בראשות ראובן יוקלר וחבר המועצה יוסי אסרף מסיעת הצעירים. אלקבץ הודה לכהן על תמיכתו ואמר: "איתי הוא בחור צעיר ונמרץ אשר הפך בשנים האחרונות לפה של תושבים רבים אשר נתקלו באוזלת ידה של העירייה בכל הנוגע לטיפול במפגעים ובבירוקרטייה. איתי הוביל את המאבק הציבורי למען הצביון היהודי של העיר במכרז הקרקעות והצליח להעלות את הנושא לסדר היום. אני מודה לו מאד על תמיכתו ואין לי ספק שהוא יתרום רבות לעשייה בקדנציה הבאה. התמיכה ההולכת וגוברת בי מרגשת ומשמחת אותי מאד ואני בטוח שהסיעות שהביעו בי תמיכה יהוו את הקואליציה הבאה בראשותי שתשמור על עיר יהודית ותשקם את מערכת החינוך הקורסת".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות