fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"אין לי ספק שביכולתי לנצח את הבחירות"

חבר מועצת העיר מגדל העמק, יקי בן חיים, מחמם מנועים לקראת הבחירות הקרובות
יקי בן חיים
יקי בן חיים (צילום עצמי)

"אני רואה את הסקרים האחרונים בפייסבוק, שבהם אני מוביל ולא מופתע. הציבור מעוניין לשנות אווירה ולכן מועמדותי כצעיר עם ניסיון נתפסת בצורה מעולה", אומר חבר מועצת העיר מגדל העמק, יקי בן חיים, שמתמודד על ראשות העיר.

יקי בן חיים
יקי בן חיים צילום עצמי

מקורבים לבן חיים מספרים כי הוא לא עומד בביקוש לחוגי הבית והוא מופיע כל ערב בפני קהלים חדשים, תושבים שבמערכת הבחירות הקודמת הצביעו לאלי ברדה.

אותם מקורבים מספרים על צמצום פערים לטובת בן חיים ועל כך שהשנה המפה הפוליטית תראה אחרת לגמרי בעיקר בגלל העובדה שישנם ריבוי מפלגות הרצים למועצת העיר דבר שיכול לתת את הכף לטובת בן חיים.

יקי בן חיים: "אני מסתובב ברחוב ושומע את הקולות הקוראים לשינוי, אני מופתע מכמות התמיכה שאני מקבל במיוחד בשני הסקטורים הרוסי והחרדי וזאת בנוסף לקהל הצעיר שבו אני מנצח ובגדול. כבחור ישיבה לשעבר מועמדותי בקרב החרדים היא מצוינת ובעקבות רצונם של תושבים רוסים רבים ליצור שינוי ובעקבות הצבתה של מועמדת רוסיה צעירה במיקום ריאלי במפלגה שלי, אין לי ספק שביכולתי להביא למהפך ולשייך לי חלקים נכבדים בצבורים אלה".

בסביבתו של בן חיים טוענים כי הוא מצליח לצמצם פערים מול ראש העיר ב- 20 השנים האחרונות וכי הוא נוגס בקהלים שעד עכשיו היו באנקרים אצל ברדה, דוגמת הרחוב החרדי והמגזר הרוסי.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות