fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

איך הגיעה הכלבה מנצרת עילית לביתה שבקריית מוצקין?

עמי ביטון תושב קריית מוצקין, רצה שמישהו ישגיח על כלבתו האהובה, בזמן שהוא ואשתו מצפים ללידה. הוא לקח את הכלבה העונה לשם 'כתם' להשגחה בבית הוריו המתגוררים בנצרת עילית. אבל הכלבה הצליחה לברוח מן הביתה ונמצאה על ידי תושב העיר משוטטת
הכלבה האבודה (צילום עצמי)
הכלבה האבודה (צילום עצמי)

עמי ביטון תושב קריית מוצקין, רצה שמישהו ישגיח על כלבתו האהובה, בזמן שהוא ואשתו מצפים ללידה. הוא לקח את הכלבה העונה לשם 'כתם' להשגחה בבית הוריו המתגוררים בנצרת עילית.

הכלבה האבודה (צילום עצמי)
הכלבה האבודה (צילום עצמי)

אבל הכלבה הצליחה לברוח מן הביתה ונמצאה על ידי תושב העיר, וילי פוגל, כשהיא משוטטת בשכונה הדרומית. וילי שיצא לטיול היומי עם כלבו, הבחין כי הכלבה משתרכת מאחוריהם לאורך כל הדרך עד לביתם. כשראה שאין בסביבה בעלים וכנראה הלכה לאיבוד, הכניס אותה לביתו ולאחר שנתן לה לאכול ולשתות, התקשר לדווח למוקד העירוני.

הקריאה הועברה למחלקה הוטרינרית ונציג מטעמה, הפקח ציון סויסה, הגיע לביתו של מוצא האבדה עוד באותו לילה ולקח את הכלבה לכלביית העירייה. ציון סרק את השבב ואיתר את הבעלים שלה, עמי ביטון שמתגורר בקרית מוצקין. "למחרת, ביום שני בבוקר התקשרתי אליו ודיווחתי על מציאת הכלבה. הוא מאוד שמח וסיפר שהכלבה שהתה אצל ההורים שלו מכיוון שאשתו אמורה ללדת והוא הביא אותה להשגחה".

בעל הכלבה, עמי ביטון, הודה לתושב שמצא את הכלבה וטיפל בה ולעירייה שאיתרה את בעליה והחזירה אותה לביתה. "זה לא מובן מאליו לקבל כזה יחס מרשות מקומית", אמר.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות