fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אז מה אם הוא לא גר בעפולה?

החלוץ זרקו קורץ, שהגיע להפועל עפולה בחלון העברות בינואר כבש 3 שערים ב- 6 משחקים
זרקו קורץ (צילום חגאג רחאל)
לא כבש. זרקו קורץ (צילום חגאג רחאל)

בשעה שרוב הזרים עזבו את ישראל בתקופת הקורונה, שתקפה את העולם כולו וחזרו לארצותיהם לשהות לצד בני משפחתם, נשאר החלוץ המונטנגרי של הפועל עפולה, זרקו קורץ, בישראל לבדו, הרחק מאשתו שנשארה במונטנגרו עם בנו הקטן.

קורץ, בו תולים בהפועל עפולה תקוות רבות במאבקי ההישרדות בליגה, שכר עם הגעתו ארצה דירה בקריות והעדיף לשהות בקריות על פני עפולה.

גורם בעפולה: "למה הוא העדיף לגור בקריות? לא יודע, כנראה ששם יש לו חברים. היו שעיקמו פרצוף כשביקש לגור בקריות, אבל אני אומר שצריך לתת לו את השקט שלו, שיגור איפה שהוא רוצה, שיבוא חד לאימונים וייתן את התפוקה שלו על המגרש".

אלקסלסי חזר לאימונים

קורץ, בן 33, שהגיע להפועל עפולה בחלון העברות בינואר כבש 3 שערים ב- 6 משחקים, בהחלט מאזן מצוין ואם הפועל עפולה תעמוד במשימה ותישאר בליגה, לקורץ יהיו מניות רבות במבצע. יש לציין כי המאמן שלומי דורה עמד על הרגליים האחוריות והתעקש שקורץ יגיע לקבוצה.

שבוע אחרי הפיצוץ עם השוער גולן אלקסלסי, חזר שוער הפועל עפולה לאימונים לאחר שהתפשר וקיצץ 15 אחוזים משכרו, על פי דרישת ההנהלה. חזרתו של אלקסלסי לאימונים שחררה הרבה לחץ במועדון הנלחם על חייו בתחתית הליגה הלאומית והעלתה את מפלס האופטימיות.

המאמן שלומי דורה העלה את קצב האימונים כשהקבוצה נכנסת לישורת האחרונה, רגע לפני חידוש המשחקים. הקבוצה תפגוש במשחק הראשון (מחזור 29) את הפועל רמת גן במשחק חוץ. אחד השחקנים אומר: "האווירה רגועה, אנחנו מנסים לחזור לכושר כמה שיותר מהר ולהיות מוכנים לליגה".

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות