fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אות הערכה למנהלת אורט מח"ט פסגות במגדל העמק

רשת החינוך אורט ישראל העניקה לרבקה אלימלך, אות הערכה לשנת הלימודים תשע"ח על עשייתה הפדגוגית
רבקה אלימלך (צילום עצמי)
רבקה אלימלך (צילום עצמי)

כמדי שנה מעניקה רשת החינוך הארצית אורט ישראל אות הערכה למנהליה על איכות עשייתם הפדגוגית והחינוכית לקידום בתי הספר של הרשת.

רבקה אלימלך (צילום עצמי)
רבקה אלימלך (צילום עצמי)

לאחרונה, התבשרה מנהלת בית הספר אורט מח"ט פסגות במגדל העמק, רבקה אלימלך, כי הנהלת הרשת החליטה להעניק לה השנה את אות הערכה לשנת הלימודים תשע"ח ובנוסף תהנה גם מתגמול מנהלים כאות ביטוי להוקרה והערכה של הנהלת הרשת על עשייתה. במכתב שנשלח לאלימלך נכתב בין היתר "איכות עבודתך תוך רתימת צוות בית הספר וקהילתו מניבה תוצרים משמעותיים. אנו מאחלים לך המשך עשייה פורייה ועשירה".

אלימלך היא אשת חינוך מוערכת ואהובה בעלת וותק של כ-35 שנות חינוך כמורה, מחנכת ורכזת שכבה באורט רוגוזין ובארבע השנים האחרונות כמנהלת בבית הספר אורט מח"ט פסגות, שם היא מובילה יחד עם צוותה את התלמידים לתעודות הסמכה ובחינות בגרות שיעניקו להם בעתיד אופק תעסוקתי והעצמה.

היא בעלת תואר ראשון ושני בסוציולוגיה ואנתרופולוגיה ובעלת תעודת הוראה למקצועות המנהל מטעם מכללת ויצו בחיפה. בעבר זכתה ארבעה פעמים בתואר 'מורה מצטיינת', פעמיים מטעם רשת "אורט" ופעמיים במסגרת תוכנית NFTE במסגרתה ליוותה גם תלמידים להציג את המיזם העסקי שלהם בערב גאלה בוושינגטון שבארה"ב.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות