fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ניצחון ענק לנבחרת הנשים של ישראל בדנמרק

הנבחרת שיחקה היום נגד אחת הנבחרות הטובות באירופה וניצחה 0:1. עשרות פלשתינאים הגיעו להפגין, המשטרה המקומית שמרה על הסדר ולא אפשרה שום מגע עם נבחרת ישראל
שתי הנבחרות במשחק הראשון בארץ
שתי הנבחרות במשחק הראשון בארץ (צילומים: איסר רביץ)
שתי הנבחרות במשחק הראשון בארץ
שתי הנבחרות במשחק הראשון בארץ (צילומים: איסר רביץ)

נבחרת הנשים של ישראל בכדורגל עשתה הערב היסטוריה, לאחר שגברה במשחק חוץ על נבחרת דנמרק החזקה 0:1, במסגרת מוקדמות גביע העולם. רק לפני שנה הגיעה דנמרק למשחק חצי גמר אליפות אירופה. 10 שחקניות ששיחקו במשחק זה שיחקו היום נגד נבחרת ישראל. יתרה מכך, לפני שלושה חודשים נפגשו שתי הנבחרות בישראל ונבחרת דנמרק ניצחה 0:5.

הנבחרת שלנו הפתיעה את המקומיות במשחק לחימה יוצא מהכלל. בדקה ה-10 כבשה לי פלקון את השער היחיד במשחק, מאותו רגע דנמרק תקפה ונבחרת ישראל מנעה כל אפשרות לכיבוש שער.  היה זה הניצחון הכי גדול של נבחרת הנשים שלנו מאז הוקמה הנבחרת בשנת 1997.

מיכל רביץ שמרה על הכוכבת הגדולה של דנמרק נדיה נדין
מיכל רביץ שמרה על הכוכבת הגדולה של דנמרק נדיה נדין (צילום: איסר רביץ)

את האזור ייצגו במשחק מיכל רביץ ומאיה ברקי ששיחקו במכבי חיפה המיתולגית, שהתפרקה בינתיים. בנוסף שיחקו בהרכב הנבחרת שחקניות כשרונות חדרה טל איסייב ואדוה טוויל. קארין סנדל מקרית טבעון, שמשחקת במכבי חולון שיחקה גם כן בהרכב הנבחרת.

במהלך המשחק הגיעו עשרות פלשתינאים שניסו להפגין ולעשות מהומות, אך המשטרה המקומית נהגה בקשיחות ולא אפשרה לפלשתינאים להתקרב למשלחת הישראלית. במקביל הגיעו גם עשרות יהודים וישראלים שעודדו את הנבחרת שלנו.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות