fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הוגש כתב אישום כנגד חשוד ברצח מיכאל ווינר מבנימינה

פרקליטות מחוז חיפה הגישה הבוקר כתב אישום לבית המשפט המחוזי בחיפה כנגד פדיל אלייב, בן 36 מפתח תקווה בגין רצח בכוונה תחילה, חבלה חמורה בנסיבות מחירות, גניבה ושימוש ברכבו של מיכאל ווינר ז"ל.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד מריה פיקוס בוגדאנוב, ווינר ואלייב היו בקשרי ידידות ומדי פעם ביצע אלייב עבור ווינר משימות שונות. ביום 29 לאוקטובר סיכמו ווינר ואלייב לטוס לריגה על מנת לגבות חוב מאדם שחב לאלייב כסף. קודם לכן, נפגשו ווינר ואלייב בחנות תכשיטים רמת גן, שם מסר ווינר לתיקון טבעת יהלומים בשווי 17 אלף שקלים. השניים סיכמו להיפגש באותו הערב בדירתו של ווינר בבנימינה, על מנת להזמין כרטיסי טיסה לריגה. סמוך לשעה שמונה בערב הגיע אלייב עם חברו, אלכסי קוצ'מנקו, לדירתו של ווינר, שם התפתח עימות בין השניים ואלייב החל לחנוק את ווינר בחוזקה.

אלייב נטל סכין שהייתה בדירה והחל לדקור את ווינר דקירות מרובות בגבו, בצווארו ובגפיו העליונות. לבסוף, הכה אותו במשקולת ברזל וגרם למותו. במהלך העימות, ניסה קוצ'מנקו להתערב ולסייע לווינר אך אלייב החל לדקור גם אותו, עד שקוצ'מנקו ברח למקלחת וחבש את ידו. במהלך העימות נגרמו לווינר חבלות חמורות שהובילו למותו. לאחר מותו של ווינר, נטל אלייב מדירתו של ווינר רכוש השייך לווינר, בין השאר תכשיטים, אקדח, כרטיסי אשראי, שקית עם סם קנבוס ואת מפתחות הרכב של ווינר. בינתיים, המתין לו קוצ'מנקו מחוץ לדירתו של ווינר והשניים נסעו לת"א, שם נטשו את הרכב. יום למחרת, הגיע אלייב לחנות התכשיטים ברמת גן וביקש לקבל לידיו את הטבעת שמסר ווינר לתיקון.

במעשיו המפורטים לעיל גרם אלייב למותו של ווינר בכוונה תחילה, גרם לקוצ'מנקו חבלה חמורה באמצעות נשק קר, גנב את רכושו של ווינר ועשה שימש ברכבו ללא רשות.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות