fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שכונת גלי ים בקרית ים יצאה לדרך

קרית ים. צילום: דוברות העירייה
קרית ים. צילום: דוברות העירייה

השבוע התקיימה בעיריית קרית ים פגישת פסגה של אגף ההנדסה העירוני, ראש העיר עם כל היזמים והקבלנים המקימים את שכונת ״גלי ים״. השכונה החדשה עומדת לקום על שטח האצטדיון הישן. ובה כ-1250  יחידות דיור מבני ציבור מוסדות, שטחיי מסחר וריאות ירוקות.

כל אחד מהקבלנים הזוכים הציג בישיבה את עיקרי התוכנית במתחם שבאחריותו, מספר יחידות הדיור אופיין והפיתוח הסביבתי במתחם. דגש מיוחד ניתן בישיבה לפיתוח השטחים הציבוריים בשכונה תוך דגש שהשטחים והתכנון ייתנו מענה לכל תושבי השכונה בהלימה לשאר חלקי העיר. המתכננים הקדישו מחשבה מיוחדת לקשר שבין השכונה לים כך שיישמר הקשר הפיזי והנופי עם משאב עירוני חשוב זה.

בימים אלה מרכזת העירייה מאמץ כדי להשלים את עבודות הפיתוח מוקדם מהמתוכנן ובמקום בקיץ הקרוב יהיו התשתיות מוכנות כבר בחודש מארס הקרוב כך שעבודות הבניה יוכלו להתחיל אף הן מוקדם מהצפוי. על פי התוכנית עתיד אכלוס השכונה להתחיל כבר בסוף שנת 2021 והיא עתידה להיות שכונה מובילה אשר תסמן את מהפך ההתחדשות העירונית של העיר.

ראש העירייה, דוד אבן צור אשר הוביל את הפגישה עם היזמים הבטיח להם כי העירייה מחוייבת להשלמת הפרוייקט ותעשה את כל המוטל עליה כדי להבטיח את השלמת העבודה על פי התוכנית. אבן צור אף קרא ליזמים להתאחד בקידום השכונה ושיווקה לציבור הן לתושבי העיר והן לתושבים רבים מהסביבה שכבר מגלים בה עניין. בעירייה מדגישים כי חלק מיחידות הדיור בשכונה משווקים במסגרת "מחיר למשתכן" וכן על פי דרישתו של ראש העירייה מיועד אחוז מהדירות לזוגות צעירים מבני העיר המבקשים לבנות את עתידם בקרית ים.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות