fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תקציב מיגון הרשויות בצפון הוקפא

במהלך מבצע "מגן צפוני" התבשרו ראשי הרשויות כי התקציב יועבר אליהם. כעת מתברר כי הוקפא. דוידוביץ' במכתב לנתניהו: "פערי המיגון בצפון אינם יכולים לחכות"
משה דוידוביץ ושמעון פרס (צילום פרטי)
משה דוידוביץ ושמעון פרס (צילום פרטי)

ראש המועצה האזורית מטה אשר משה דוידוביץ' שיגר השבוע מכתב אל ראש הממשלה ושר הביטחון בנימין נתניהו ובו קרא להתערבותו המידית לביטול הקפאת תקציב תכנית "מגן הצפון".

בעוד מבצע "מגן צפוני", במהלכו איתרו כוחות צה"ל שש מנהרות לאורך גבול הצפון עדיין טרי, הופתעו ראשי הרשויות של יישובי קו העימות לגלות כי התכנית למיגון יישובי הצפון – הוקפאה.

יוזכר כי במהלך המבצע בצפון התבשרו ראשי הרשויות באזור על תקצוב התכנית מתקציב משרד הביטחון ופיקוד העורף, זאת במהלך בפגישה שנערכה עם אלוף פיקוד העורף, תמיר ידעי.

בפגישה נאמר לראשי הרשויות באופן שאינו משתמע לשתי פנים, כי תקציב התכנית לבניית ממ"דים בבתים פרטיים ובמבני ציבור ברשויות תוקצבה וצפויה לצאת לדרך. אך כעת, שבועות ספורים לאחר תום המבצע, מתברר כי התכנית הוקפאה ואין מועד לתחילת העבודות. יתרה מזאת, גם תקציבים שהוקצו זה מכבר לשיפוץ והסדרת מקלטים ציבוריים ביישובי קו העימות הוקפאו.

ראש ממשלה בנימין נתניהו צילום: אבישג שאר יישוב
ראש הממשלה בנימין נתניהו צילום: אבישג שאר יישוב

במכתבו לראש הממשלה, נתניהו המחזיק גם בתיק הביטחון,  קרא דוידוביץ' לפעול בצורה מידית למימוש התוכנית והסדרת התקציב. "פערי המיגון בצפון אינם יכולים לחכות", כתב ראש המועצה,  "והאחריות מוטלת על כתפינו"

 

 

 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות