fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תחנת האוטובוס בגבעת אולגה הפכה ללא נגישה ומסוכנת

התחנה בגבעת אולגה
התחנה בגבעת אולגה

הנסיעה בתחבורה ציבורית אף פעם לא נחשבה לתענוג גדול אבל במקרה של תושבי אולגה, אחת התחנות הפכה ללא נגישה, מסכנת ולא נעימה בעליל.

כפי שמספר תושב השכונה משה ויסר, לאחרונה מוקמה ביציאה מאולגה ד', ברחוב דן וויליאם, תחנת אוטובוס שהועברה ממיקומה הקודם הנמצא כמה מטרים ליד, בגלל סלילת מקטע לתחבורה ציבורית. התחנה הישנה הונחה מחדש במקום שאינו בולט מספיק כך שהתושבים שרוצים שנהג האוטובוס יראה את נוכחותם ולא יפספס אותם בדרך, נאלצים לצאת ממנה ולעמוד על הכביש, בחום הקופח. חוסר הנוחות ברור, כמו שמתאר ויסר: ”קודם כל מדובר בתחנה שבורה, לא נגישה לנכים או לאמהות עם עגלות ובעייתית בגלל שהיא נמצאת במקום לא נראה מספיק. האנשים לא ממתינים בה אלא הולכים על הכביש כי רק כך הנהג רואה אותם. הם עומדים שם וסובלים מהשמש הקופחת. עוד מעט יחלו הגשם והרוח ולאנשים לא יהיה מקום להתחבא. מדובר פה בדבר רציני לכול התושבים, ספציפית לאוכלוסיה מבוגרים לאנשים עם מוגבלויות אין להם מחסה בכול פגעי מזג האוויר".

לדבריו, רבים ממוקדי הכוח בעיר מודעים לזה. הבעיה קיימת מזה שנה אבל לא נעשה דבר בנידון. "התחנה הקודמת הייתה מתאימה גם לבעלי מוגבלויות אבל בגלל הבניה הזיזו אותה למקום לא מתאים. מי שמחכה לאוטובוס צריך שהנהג יראה אותו לכן אנשים עומדים על הכביש כי שטח הראיה ממנה מוגבל. זו אנדרלמוסיה, רק באולגה יכול לקרות הדברים האלו".

מעיריית חדרה נמסר בתגובה:”הנושא נמצא בבדיקה ובחינת הטענות שהועלו".

עוד תמונה של התחנה צילום פרטי

עוד תמונה של התחנה צילום פרטי

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות