fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תארים חסרי תוכן לחברי מועצת עיר בקרית ביאליק

עידן מזוז ואלי דוקורסקי. צילום: עצמי
עידן מזוז ואלי דוקורסקי. צילום: עצמי

מועצת העיר קרית ביאליק אישרה בישיבתה האחרונה הענקת תואר של משנה לראש העירייה לשני חברי מועצת העיר, רויטל שורץ-סבירסקי ועידן מזוז. תואר שאינו מוכר כלל במשרד הפנים.

שני חברי המועצה שייכים לקואליציה העירונית ולקראת הבחירות המקומיות שיתקיימו בסוף חודש אוקטובר הקרוב, מנסים ראשי הרשויות לשמור על שקט קואליציוני על מנת למנוע מצב שבו חברי קואליציה יפרשו לטובת האופוזיציה ויקשו על העברת החלטות במועצת העיר. בכך גם נוצרת מעין "התחייבות" שאותם חברי קואליציה לא יתמודדו על מקומם במועצת העיר כסיעות נפרדות.

עידן מזוז ואלי דוקורסקי. צילום: עצמי
עידן מזוז ואלי דוקורסקי. צילום: עצמי

תואר משנה לראש עירייה אינו מוכר כלל במשרד הפנים שאחראי על הרשויות המקומיות. זהו תואר חסר כל תוכן מעשי שבו משתמשים ראשי רשויות על מנת לתגמל חברי מועצה. עם זאת, חברי מועצה שנושאים בתואר זה יכולים להציגו לציבור שאינו מבדיל בין התואר המוכר של סגן ראש עירייה לתואר משנה לראש העירייה, ובכך להצטייר כבעלי מעמד רם ומקורב לראש הרשות.

מזוז, בנו של סגן השר במשרד לאיכות הסביבה ותושב העיר, ירון מזוז, מסר: "התואר בא לתת ביטוי ולהכיר בי כחבר בכיר בקואליציה. זה תואר שקיים בעיריות רבות".

שורץ-סבירסקי מסרה: "התוכן של התואר הזה הוא להיות ייצוגי, לקדם אג'נדה, להיות לצידו של ראש העירייה באירועים, להשתתף ביותר פגישות של אנשים שמגיעים מחוץ לעיר. אני ממשיכה לנהל את שלוש הועדות שאני עומדת בראשן. מבחינתי זה תואר עם תוכן בשמיים. זו הכרה והוקרה לעשייה שלי ועידוד להמשיך בה ביתר שאת".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות