fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שביתה במערכת החינוך בנצרת עילית

מערכת החינוך בנצרת עילית הושבתה היום במחאה על כך שתוכנית קרן קרב לא התחילה לפעול. נתנאל טויטו: "העיכוב נגרם כתוצאה מסחבת משפטית מיותרת"
יוסי אקריש
יוסי אקריש

 

יו"ר ועד ההורים היישובי, בנצרת עילית יוסי אקריש
יו"ר ועד ההורים היישובי, בנצרת עילית יוסי אקריש

מערכת החינוך בנצרת עילית הושבתה ביום רביעי האחרון, במחאה על כך שתוכנית קרן קרב, שכבר פועלת ברוב רחבי הארץ, עדיין לא התחילה לפעול בנצרת עילית, לאחר שההורים שילמו מאות שקלים עבור התוכנית.

תוכנית קָרֵב למעורבות בחינוך הינה מסגרת מיוחדת לתוכניות העשרה בבתי ספר  ובגני ילדים. התוכנית מאושרת על ידי  התלמידים בבתי הספר במטרה להרחיב את הידע והמיומנויות בקרב התלמידים בנוסף לתוכניות הלימודים הפורמליות. התוכנית מופעלת על ידי זכיין שזכה במכרז פומבי.‏

יושב ראש ועד ההורים היישובי, יוסי אקריש: ״לצערי לא הייתה לנו ברירה אחרת מאשר להשבית את הלימודים. חבל שהגענו למצב כזה, אין סיבה שקרן קרב תפעל בכל הארץ ורק בנצרת עילית לא. אני מצפה מראשי העיר להפשיל שרוולים ולפתור מיידית את הבעיה״.

מ״מ ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, נתנאל טויטו, אמר: ״ועד ההורים העירוני החליט להשבית את הלימודים מכילה א׳ עד י״ב וזאת במחאה על העיכוב בפתיחת תכנית קרן קרב. העיכוב נגרם כתוצאה מסחבת משפטית מיותרת, ולאחר מאמצים רבים שהפעלתי הועברו לעירייה המסמכים הדרושים להפעלת התכנית שתחל כבר בימים הקרובים. אני מבין ללבם של ההורים ומקווה שהעובדה שהצלחתנו להוביל להפעלתה בטווח הנראה לעין ישנה את החלטתם״.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות