fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

רצח את אביו ונידון ל-24 שנות מאסר

אושרי אמסלם (צילום עצמי)
הנאשם אושרי אמסלם (צילום עצמי)

בית המשפט המחוזי בחיפה גזר עונש מאסר מאסר בפועל של 24 שנים על תושב קרית אתא, אושרי אמסלם, 30, שהורשע ברצח אביו, סלמן ולאר מכן נמלט מזירת הרצח עם חברו והלך לאכול במסעדה.

אושרי אמסלם (צילום עצמי)
אושרי אמסלם (צילום עצמי)

אמסלם אובחן מילדותו כחריג, מופנם, מתקשה ליצור קשר עם חברים וסובל מהפרעת קשב וריכוז. הוא אושפז כמה פעמים בבית חולים פסיכיאטרי בשל מצב פסיכוטי חריף. בין אמסלם לאביו שררה מערכת יחסים טובה ושעות לפני הרצח יצאו השניים לקנות נעליים לאמסלם ולאחר מכן ישבו יחדיו בבית קפה.

בשלב מאוחר יותר באותו ערב נפגש אמסלם עם חברו והם החליטו להמית את סלמן ולגנוב את כספו. הם נכנסו לדירת האב, הצטיידו בסכינים וחיכו שיגיע. הם התנפלו עליו ודקרו אותו כמה פעמים, לקחו את הארנק שבו יו כ-1500 יורו במזומן ונמלטו מהמקום במכוניתו של האב תוך שהם משאירים אותו מדמם. השניים אף הספיקו לאכול במסעדה בחיפה ונעצרו למחרת הרצח. מאוחר יותר התגלתה גופתו של סלמן על ידי אשתו.

בהסדר טיעון הודה אמסלם בעבירות המיוחסות לו ובהתחשב בעברו ומצבו הנפשי הקשה החליט הרכב שלושת השופטים: רון סוקול, אמיר טובי ותמר שרון-נתנאל, לגזור עליו עונש מופחת תוך שהם מציינים בגזר הדין "המעשה שעשה הנאשם אין נורא ממנו, נטילת חיים, לא כל שכן חייו של אב אוהב, אינם ניתנים להבנה, להשלמה ולמחילה. הנאשם שקיבל חיים מאביו, רצח אותו באכזריות רבה ונטל ממנו את חייו".

 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות