fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ראש מועצת זכרון יעקב אלי אבוטבול התפטר מתפקידו

נגד אבוטבול מתנהלת חקירה במשיטרה בחשד לאיומים על איש עסקים. אבוטבול בדף הפייסבוק שלו: "שמי ותמונתי הוכנסו לתוך מאגר החשודים של מדינת ישראל. באותו רגע חרב עליי עולמי. איך אני אחרי 26 שנות עשייה ציבורית מצטרף לרשימה של עבריינים, סוטי מין, רוצחים, גנבים"
אלי אבוטבול, אני צילמתי
אלי אבוטבול, אני צילמתי

לפני שעה קלה, הודיע ראש מועצת זכרון יעקב אלי אבוטבול על התפטרותו מתפקידו.

אבוטבול, שנחקר בימים אלה, בגין איומים על איש עסקים, כותב, בין השאר, בפוסט שהעלה בדף הפייסבוק שלו:
"תושבים יקרים, לפני שלושה שבועות, בחג פורים, נקראתי לחקירה במשטרה עקב שיחת טלפון שהתקיימה לפני 14 חודשים בין מנהל מלון עדן אין לביני, שיחה שהוקלטה על ידו. בשיחה התבטאתי בכעס על בגידתו באמון והפרת הסכמים שהוא חתום עליהם על כך שלא יתנגד לפרויקט לזוגות צעירים בני המושבה… דיברתי איתו מדם ליבי ואכן התבטאתי שכל עוד אני ראש מועצה הוא לא יבנה חדר אחד במלון. כבר אז התנצלתי על המנגינה וסברתי שזה מאחוריי. לא ראיתי ולא פגשתי את האיש הזה מאז. במשטרה סברו שיש צורך לחקור אותי, שכן הוא הגיש תלונה נגדי בגין איומים לפגוע בעסק שלו… נלקחו ממני טביעות אצבע, תמונת קלסתרון ובתוך דקות הוכנסו שמי ותמונתי לתוך מאגר החשודים של מדינת ישראל. באותו רגע חרב עליי עולמי. איך אני אחרי 26 שנות עשייה ציבורית מצטרף לרשימה של עבריינים, סוטי מין, רוצחים, גנבים, והכל בגלל שיחת טלפון…".

אלי אבוטבול (זכרון שבלב)
אלי אבוטבול (צילום: זכרון שבלב)
אבוטבול מוסיף וכותב: "בסוף השבוע האחרון נפלה פצצה, מבחינתי. המשטרה החליטה שיש תשתית ראייתית להעמיד אותי לדין בגין איום על עסקו של אדם, וכאמור הכל בגלל דאגתי ואהבתי למושבה. תמונתי התנוססה בכוונת מכוון בעיתונות הארצית ובטלוויזיה יחד עם ראשי רשויות שהואשמו בשוחד, בגניבה, בשחיתות, בהטיית מכרזים, במעשי אונס והטרדות מיניות… כך נדחקו תוך 48 שעות לקרן זווית 26 שנות עשייה ודאגה. הכל ירד לטמיון. ההשפלה עצומה והכאב הוא בלתי נתפס.
"חוויתי בשנה האחרונה שיימינג מכוער, רדיפה בלתי נתפסת של דמויות אנונימיות ברשתות החברתיות, גיליתי כמה רוע יש בבני אדם וצרות עיין שהופכת אנשים למפלצות אדם ועל אף המחיר הקשה המשכתי בשליחותי.
"מתוך עולם הערכים שלי ומכוח האחריות המוטלת עליי עקב המציאות אליה נקלעתי, החלטתי להודיע לכם בצער רב ובכאב על החלטתי להתפטר מראשות המועצה. לפני כשעה שלחתי את מכתב ההתפטרות אל הממונה על המחוז מר יוסף משלב והחל מיום שלישי הקרוב לא אשרת יותר כראש מועצה וכאיש ציבור".
הבחירות לראשות המועצה המקומית יתקיימו בתוך 60 יום.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות