fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ראש המועצה האזורית משגב פיטר את ממלא מקומו

דני עברי
צילום פרטי

הבחירות המוניציפליות יתקיימו רק בסוף חודש אוקטובר, אך נראה כי קמפיין הבחירות כבר החל מלוא עוזו, לפחות במועצה האזורית משגב, כאשר אתמול (ראשון) קיבל מ"מ ראש המועצה דני עברי, מכתב מראש המועצה רון שני, בו הוא מבשר לו כי החליט לפטרו וליטול ממנו את כל סמכויותיו. דני עברי הוא תושב יודפת, אשר שימש ב-10 השנים האחרונות כסגן וממלא מקום ראש המועצה וראש מינהלת פיתוח יישובים.

במכתב שנשלח לעיתונות ולחברי מליאת המועצה מפרטת דוברת המועצה האזורית משגב נירית סגל את הסיבות: "בשנה האחרונה היה עברי מעורב בהקמת מטה בחירות ובהיערכות להתמודדות מול ראש המועצה המכהן, למרות שלא הצהיר רשמית על מועמדותו. שני העביר לידיו של עברי מכתב שלילת סמכויות ובמקביל הודיע למנהלי המועצה ולחברי המליאה על ההחלטה ועל הסיבות שהביאו לכך".

דני עברי (צילום פרטי)

במכתבו מפרט שני: "בשנים האחרונות נפל דבר, דני החליט לרוץ לתפקיד ראש המועצה בעודו מכהן כסגני. הוא כמעט ולא נמצא במועצה, ובה בעת פועל נגדי ונגד המועצה. אני מכבד את הדמוקרטיה ואת זכותו של כל תושב לרוץ ולהתחרות. הייתי מקבל בהבנה הצהרה כזו מצדו ואף היינו מתאמים יחד כיצד להמשיך עד הבחירות, אבל האופן בו הוא בחר להתנהל פגע בתפקוד, באווירה ובתרבות הארגונית של משגב. יש פה עבודה שצריכה להיעשות. עבודה מורכבת, שדורשת רציפות, רצינות והתמדה –  אי אפשר לשמוט אותה מהידיים בצורה כזו. שאלתי את דני שוב ושוב לכוונותיו. הוא ענה שלא החליט, אבל בה בעת קיים פגישות ביישובים והתחיל להקים מטה בחירות, ערך סקר בחירות, והנוכחות והתפקוד שלו במועצה הלכו וירדו. היכן היושרה? לא יותר פשוט לומר את האמת?"

באשר ללוח הזמנים לביצוע החלטתו זו, הודיע שני כי ההחלטה תצא לפועל לאלתר ותפקידיו של עברי יחולקו בין המנכ"לית חיה בנדק ומנהל אגף פיתוח יישובים דוד מטק.

דני עבר: "30 שנה אני עושה למען תושבי משגב והאזור, מתוכם 25 שנה אני פעיל במליאה ובועדותיה ו-11 שנה כסגן ראש המועצה. חברי המליאה הם שבחרו אותי לכל תפקידיי , התושבים, נבחרי ציבור בישובים ובמועצה וממלאי התפקידים הם שיעידו על האופן בו מילאתי אותם.אמשיך לייצג את הציבור נאמנה במליאה, בהנהלת המועצה, בוועדת משנה לתכנון ובנייה, בוועדה חקלאית, בוועדת בטחון, בוועדת הנחות, בוועדה לשרותי דת ובדירקטריונים השונים, כל עוד המליאה לא תחליט להחליף אותי. כל מי שמכיר אותי יודע שהזכות לשרת את הציבור הינה זכות שאני לוקח ברצינות רבה. לגבי הבחירות המתקרבות, אומר את דברי בקרוב".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות