fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ראשי הערים בגליל המערבי יוצאים בקמפיין לשיווק תיירותי

ראשי ערים ומועצות בגליל המערבי קיבלו החלטה על יציאה לקמפיין שיווקי באירופה למשיכת תיירים להגעה לחופשה באזור.
ישיבת ראשי רשויות באשכול גליל מערבי (צילום: יח"צ)
ישיבת ראשי רשויות באשכול גליל מערבי (צילום: RITVO PHOTOGRAPHY)

במסגרת כתיבת פרוגרמת תיירות לגליל המערבי שמבצע אשכול רשויות גליל מערבי, התקיימה  לאחרונה פגישה בהשתתפות ראשי ערים ומועצות, הפילנתרופית רעיה שטראוס, נציגי רשות הטבע והגנים ומנהלי ארגוני תיירות באזור, במהלכה הוחלט על יציאה בקמפיין משותף הקורא לתייר האירופאי להגיע לחופשה בגליל המערבי.

כתיבת הפרוגרמה מבוצעת בשיתוף עם משרד התיירות אשר תומך בפיתוח התיירות ברמה האזורית באמצעות אשכול הרשויות.

ישיבת ראשי רשויות באשכול גליל מערבי (צילום: יח"צ)
ישיבת ראשי רשויות באשכול גליל מערבי (צילום: יח"צ)

 ראש עיריית עכו ויו"ר צוות תיירות באשכול גליל מערבי שמעון לנקרי: "עכו, עם מעל למיליון מבקרים בשנה, מבינה שעל מנת למנף את הפוטנציאל התיירותי חייבים לעבוד ברמת האזור ולשתף פעולה עם הרשויות השכנות לנו. אנחנו רוצים שהתיירים יישארו בעכו ובגליל המערבי כמה שיותר זמן ועל כן ברור שחייבת להיות שותפות של כלל הגורמים ללא קשר לגבולות המוניציפאלים אותם התייר כלל לא מכיר".

 במקביל, אשכול רשויות גליל מערבי השיק מאגר מידע תכנוני ותכנית אב לגליל המערבי ועד תכנית מתאר אזורית. בישיבה החליטו כלל הגורמים לדרוש שיתוף פעולה של שלושה משרדים ממשלתיים: תחבורה, הגנת הסביבה ואנרגיה, בנושאים בהם יש יתרון וערך מוסף לתכנון האזורי באמצעות אשכול רשויות, לדוגמא: כביש 6, הקמת מתקן לטיפול בפסולת והגעת גז טבעי לגליל.

ראש עיריית מעלות-תרשיחא ויו"ר אשכול רשויות גליל מערבישלמה בוחבוט: "לפני עשור, כשפעלתי יחד עם חברי ראשי הרשויות, היה לנו ברור שחלק משמעותי בשיתוף האזורי יהיה סביב תכנון ובינוי של תשתיות ציבוריות שונות. כבר היום, היכל התרבות במעלות-תרשיחא הוא היכל תרבות אזורי המשרת גם את תושבי שאר המועצות באזור. לשמחתי, בשנים האחרונות משרד האוצר ומשרד הפנים מבינים את הפוטנציאל בשיתוף פעולה אזורי ויו"ר הועדה המחוזית, אורי אילן, מוביל בעצמו במוסדות התכנון את הנושא".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות