fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קרית ביאליק: מאות דגלי ישראל הונפו מעל מרפסות הבתים

ראש עיריית קרית ביאליק, אלי דוקורסקי, פנה לתושבים בבקשה להניף את דגלי ישראל, כאות מחווה לחיילי צה״ל, המשטרה, משמר הגבול, כוחות הביטחון ושירותי ההצלה. במקביל הורה דוקורסקי להגביר את הסיורים בסמוך לאתרי בנייה ובמוסדות החינוך

בעקבות המצב הביטחוני הרגיש וגל הטרור שפוקד את המדינה, הורה ראש עיריית קרית ביאליק, אלי דוקורסקי, לשיטור העירוני ולמחלקת הפיקוח, להגביר את הסיורים בסמוך לאתרי בנייה, לבדוק את תעודות הזהות של העובדים ולאתר שוהים בלתי חוקיים. יצויין, כי במסגרת תנופת הבנייה, נבנים בימים אלה מאות יחידות דיור ברחבי הקריה.

בד בבד הורה דוקורסקי, לקציני הביטחון של העירייה להגיע לכל גני הילדים ובתי הספר ברחבי הקריה, בהם לומדים כ-9000 תלמידים, במטרה לרענן את כל נהלי הבטיחות. בדף הפייסבוק שלו כתב דוקורסקי: “בהתאם להנחייתי מבצעים אנשי השיטור העירוני ומחלקת הפיקוח, סיורים מוגברים ליד אתרי הבנייה בעיר, לרבות בדיקת תעודות הזהות של העובדים באתרים ואי הימצאות שוהים בלתי חוקיים. ליתר זהירות תיגברנו גם את הנוכחות והסיורים בסביבת מוסדות החינוך בקריה״.

אלי דוקורסקי ותושבים בעצרת הזדהות בקרית ביאליק  (צילום: אריק מזרחי)
אלי דוקורסקי ותושבים בעצרת הזדהות בקרית ביאליק (צילום: אריק מזרחי)
במקביל, על רקע המצב הביטחוני הרגיש, יצא דוקורסקי בקריאה לתושבי הקריה להניף את דגל ישראל על מרפסות הבתים, כאות מחווה לחיילי צה״ל, המשטרה, משמר הגבול, כוחות הביטחון ושירותי ההצלה. דוקורסקי העלה את בקשתו באתר האינטרנט העירוני ובדף הפייסבוק שלו, שתוך שעות ספורות זכה לאלפי “לייקים״ ושיתופים רבים. תושבים רבים נענו לבקשתו של דוקורסקי, ותלו על מרפסות בתיהם את דגל ישראל, דבר שנתן לעיר תחושה חגיגית ופטריוטית. ביום שישי הגיעו תושבי העיר לעצרת התמיכה בכוחות הבטחון.

דוקורסקי: "בימים קשים אלה עלינו להיות מאוחדים ולחפש את המחבר ולא המפריד. מדובר במחווה לחיילי צה״ל, המשטרה, כוחות הביטחון וההצלה, שעושים עבודת קודש, ואני מקווה שבקרוב יחזור השקט לרחובות המדינה״.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות