fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קפטן הדאבליסטית הפועל מטה אשר/עכו עוזב ליפן

אוסוקין (26), קפטן הפועל מטה אשר/עכו ב-4 השנים האחרונות, יעבור ליפן יחד עם בת זוגו היפנית, שחקנית הפועל כפר סבא לשעבר.

הפועל מטה אשר/עכו, שתשחק בעונה הקרובה, לראשונה בתולדות ענף הכדורעף הישראלי, במוקדמות ליגת האלופות, תפגוש בסיבוב הראשון את הקבוצה האוסטרית, טירול אינסברוק. מטה אשר/עכו, שתחל את דרכה האירופית בסיבוב השני של המפעל היוקרתי, תארח את המפגש הראשון בהיכל הספורט עין שרה בנהריה ו-4 ימים לאחר מכן תצא לאוסטריה, למשחק הגומלין. המשחקים יתקיימו בחודש נובמבר.

המנצחת במפגש זה תעלה לסיבוב השלישי והאחרון לפני הכניסה לשלב הבתים של ליגת האלופות.

המאמן נועם כץ: "קודם כל, אנחנו שמחים שהצלחנו להגשים את הרצון ולשחק במסגרת אירופאית, ועוד במפעל החשוב מכולם, ליגת האלופות. מצפה לנו אתגר גדול נגד קבוצה טובה ועתירת ניסיון שמשחקת בקביעות בליגת האלופות. יש לנו הזדמנות נדירה להיחשף לכדורעף ברמה הגבוהה ביותר ואני מקווה שנוכל לתת להם פייט. נעשה את הכל כדי להגיע למפגש בשיא המוכנות בתקווה להצליח".

בינתיים, הסגל המתגבש כולל את איליה גולדרינג, גנדי סוקולוב, עידו סלע, עודד קבקוב ושני כהן שהגיע מהפועל המעפיל. שחקן הנוער דניאל גלילי, ייכלל גם הוא בסגל הקבוצה הבוגרת.

המאמן כץ עסוק בימים אלה באיתור שחקני חיזוק זרים, כשההתלבטות הגדולה היא האם להשאיר את השחקן הברזילאי לאונרדו דוס סנטוס.

קפטן הקבוצה אלכס אוסוקין, הודיע לראשי המועדון כי הוא אינו ממשיך בעונה הבאה והוא צפוי לעבור לשחק בליגת השנייה ביפן.

אוסוקין (26), קפטן הפועל מטה אשר/עכו ב-4 השנים האחרונות, יעבור ליפן יחד עם בת זוגו היפנית, שחקנית הפועל כפר סבא לשעבר.

אוסוקין: "יש לי שתי הצעות, אבל עדיין לא חתמתי באף קבוצה. בכל מקרה, לא רציתי להשאיר את מטה אשר/עכו בחוסר ודאות לגביי ולכן הודעתי כבר עכשיו שאני לא מתכוון להישאר בארץ. אני בגיל כזה שעדיין יכול לצאת לשחק בחו"ל והייתי רוצה לחוות את החוויה הזאת. ההחלטה לעזוב בית חם אחרי כל כך הרבה שנים היא לא קלה ולא פשוטה, אבל לא הייתי רוצה לפספס את ההזדמנות לשחק במקום מיוחד ומרתק כמו יפן. העובדה גם שאהיה שם עם בת זוגי תקל עליי מאוד".

המאמן נועם כץ, התייחס לעזיבת הקפטן ואמר: "אלכס הגיע אלינו כבחור לא מגובש מקצועית ועשה אצלנו התקדמות גדולה. הוא הפתיע לטובה והפך לאחד המנהיגים של הקבוצה ואחד הקפטנים הטובים ביותר שהיו להפועל מטה אשר/עכו. היתה לו השפעה גדולה על השחקנים וקשר מצוין עם האוהדים. אני גאה בו ועל הדרך בה הוא הוביל את הקבוצה. עזיבתו היא אבדה ומשאירה חלל מקצועי אותו נצטרך למלא. מצער שהוא עוזב, אבל אני מאמין שהוא עוד יחזור אלינו בעתיד".

אדום עוזב. אלכס אוסוקין נפרד מהאוהדות הצעירות (צילום: דורית ריטבו)
אדום עוזב. אלכס אוסוקין נפרד מהאוהדות הצעירות (צילום: דורית ריטבו)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות