fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קובלנה פלילית הוגשה נגד ראש עירית חדרה צביקה גנדלמן

שירלי עודד-דורן (צילום: שלומי גבאי)
שירלי עודד-דורן (צילום: שלומי גבאי)

שירלי עודד, חברת מועצת העיר חדרה, יו"ר סיעת שקיפות, הגישה קובלנה פלילית, שהיא למעשה כתב אישום כנגד ראש עיריית חדרה צביקה גנדלמן, סגניתו חדווה יחזקאלי וחבר המועצה שי ברכה.

על פי כתב האישום, עודד פורסת סדרה של טיעונים על פיהם קשרו הנאשמים קשר, תוך תיאום ותכנון מוקדם להתנכלות, הפצת דברי בלע בניסיון להלך עליה אימים וכל זאת על מנת לבזותה, להשפילה, להעליבה ובעיקר למנוע ממנה לקיים את התחייבויותיה לקהל בוחריה, למלחמה חסרת פשרות שתבטיח מנהל תקין וטוהר המידות בעיריית חדרה. עודד פורסת 9 אישומים אשר בכל אחד מהם מבוצעות ע"י הנאשמים עבירות של "פרסום לשון הרע", "עלבון במקום ציבורי" ו"איומים".

שירלי עודד-דורן (צילום: שלומי גבאי)
שירלי עודד-דורן (צילום: שלומי גבאי)

השופט אוהד קפלן קבע בהחלטתו מיום שלישי 6.6.18, כי הוא מקבל את הקובלנה בכתב האישום, שהוגשה באמצעות עו"ד ניצב בדימוס יעקב בורובסקי. עודד מגוללת מסכת ארוכה "מסמרת שיער של התעללות מכוונת ומתואמת היטב לאורך 3 שנים", לדבריה, כאשר האישום הראשון לקוח מישיבת המועצה מיום 24.02.2015. "כמי שחרטה על דגלה להמשיך ולא להירתע מניסיונות סרק של מתנגדיה הפוליטיים לטעת מקלות בגלגלי העשייה שלה ובתוך כך לנסות לרמוס ברגל גסה את ניסיונותיה האמיצים לשמור את האינטרס הציבורי, המאשימה גמרה אומר בליבה שלא לתת להם לפגוע בדרכה ולמרות ההשפלה, הבליגה לאורך השנים, אע"פ שתמונת המצב באשר לתכנית הכללית אליה נצמדו הנאשמים, הייתה כבר ברורה", כך נכתב.

האישום החמור ביותר מבחינת העובדות המפורטות נוגעות לישיבת המועצה ששודרה לציבור הרחב והתקיימה ביום 22.11.2017, "בה בין יתר הדברים הקשים שהוטחו בעודד, הגדיל לעשות נאשם 3 (שי ברכה) וכינה אותה "יא נואפת", אשר שברה בה, בקובלת, משהו מבפנים. הציחקוקים מצד הנוכחים ובראשם יחזקאלי והתמיכה המקוממת שבשתיקתו לה זכה הפורע מצד רה"ע שמנהל את הישיבה העצימו מבחינתה את הרגעים הקשים", נכתב בכתב האישום.

ראש עיריית חדרה צביקה גנדלמן. שינוי מהותי (צילום: עירית חדרה)
ראש עיריית חדרה צביקה גנדלמן (צילום: עירית חדרה)

ישיבת הקראת כתב האישום נקבעה ליום ראשון 25.3.18 והנאשמים אמורים יהיו להשיב ולשמוע את דבריו של עו"ד יעקב בורובסקי והפעם מספסל הנאשמים.

מעיריית חדרה נמסר: "מדובר בעוד ניסיון אומלל להשתמש בהליך משפטי כדי לפגוע בשמו הטוב של ראש העירייה, סגניו וחברים במועצת העיר. רק מהפתיח של הקובלנה ניתן ללמוד על טיבה, שהרי חברת המועצה עודד דורן הצהירה בבית המשפט כי היא חברת סיעת "יש עתיד" ואילו בקובלנה היא מוצגת כסיעת יחיד בשם "שקיפות". כך או אחרת התנהלותה של חברת המועצה תוצג בבית המשפט, שם תוכח מעל לכל ספק התמונה האמתית של חברת מועצה הפוגעת בעקביות מגמתיות ואינטרסנטיות בשליחי ועובדי ציבור באופן אישי, בהם ובבני משפחתם, בבחינת מטרותיה הזרות מקדשות כל אמצעי תוך רמיסה גסה של שלטון החוק".

שי ברכה מסר בתגובה: "היה צפוי מגברת שירלי עודד לעשות פעולות מהסוג הזה, הרי נכנסנו לשנת בחירות והמשך עתיד פוליטי לא יהיה לה בקרוב אז אין לה מה להפסיד. יש לזכור שלכל פעולה יש גם תגובה והיא תגלה זאת בהמשך".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות