fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

רן בן שמעון ועדן בן בסט: "לגדל כדורגלנים עם יכולת וערכים"

השותפות הפורייה בין השלושה, עידו שטראוס, רן בן שמעון ועדן בן בסט, שכבר הניבה בעבר מיזם מרשים - עושה זאת שוב!
עדן בן בסט, רן בן שמעון, עידן וייצמן, עידו שטראוס. צילום: ניצן שלם
עדן בן בסט, רן בן שמעון, עידן וייצמן, עידו שטראוס. צילום: ניצן שלם

הכל התחיל בקיץ בשנה שעברה אחרי אינספור שיחות ודיונים בנושא, עידו שטראוס יחד עם שותפיו המאמן הבין-לאומי רן בן שמעון ועדן בן בסט החלוץ הבין-לאומי, החליטו על פתיחת אקדמיה לכדורגלנים בגילאים שונים מכל אזור הצפון. זה התחיל כאשר השלישיה שמו לב שיש מחסור במועדונים או איך ששטראוס קורא לזה, "בית" המשלב חינוך וערכים יחד עם כדורגל לילדים מגיל 3 ועד גיל נוער, הרוצים להשתלב בתחום ובאים עם חלומות גדולים.

שטראוס יחד עם בן שמעון ובן בסט העובדים בשיתוף פעולה מוצלח כבר כמה שנים. הסיפור ביניהם החל כאשר הכירו דרך חברים קרובים והחלו לעבוד יחד על מיזם שהתברר כהצלחה גדולה ה-"גולאסו".

מתחם לאימונים ולמשחקים הכולל חמישה מגרשים מדשא סינתטי ובהם רשתות הפרדה, תאורת לילה, שערי כדורגל מקצועיים, אולם לחוגים ואימונים וחדרי הלבשה הכוללים לוקרים ומקלחות פרטיות. כל האימונים מוקלטים במצלמות HD מיוחדות, בנוסף במתחם קיים מתקן פאדבול ייחודי, העובד על קואורדינציה וטכניקה אישית. כל זה ממוקם בקרית ים ופתוח לקהל הרחב.

 

רן בן שמעון באימון נוער באקדמיה
רן בן שמעון באימון נוער באקדמיה

חינוך לערכים

הם לא עצרו שם והמשיכו למטרה הבאה. האקדמיה לכדורגל הפועל קרית ים, שאותה הקימו לפני שנה יחדיו, נמצאת כיום במתחם "גולאסו" בקרית ים ובאצטדיון העירוני החדש, לשם מגיעים ילדים ונוער בגילים שונים ומגזרים שונים, אחרי שעות בית הספר בהסעות ישירות ומקבלים ארוחת צהריים חמה ובריאה, עזרה בשיעורי הבית ובלימודים ועוברים קורסים והדרכות במהירות תגובתית, גירוי מחשבתי, קואורדינציה וכן לומדים על תחום הכדורגל והספורט, כדי שישכילו ויתקדמו כמה שיותר. חשוב לציין כי האקדמיה מוגדרת כמועדון צו פיוס, משמעות הדבר היא שהמשחקים לא מתקיימים בימי שבת.

עידו שטראוס, מבעלי האקדמיה : "כיום בארץ קשה למצוא מקום שיש בו את כל האלמנטים החשובים שהאקדמיה שלנו יכולה לספק לצעירים, שרוצים להתפתח בתחום. צוות מקצועי המעניק אימוני מצוינות עם רן בן שמעון, אימונים שבועיים עם עדן בן בסט וניהול מקצועי של אחד מהאנשים המוערכים והערכיים ביותר בכדורגל הישראלי עידן וייצמן יחד עם אלכס וויג המנהל הטכני. המקום מסודר עם הציוד הכי נחשב וטוב שיש, תזונאי צמוד והנהלה עם עבר גדול בספורט, שיודעת להוביל למקומות הנכונים. לראות את הילדים והנוער מתפתחים ומתקדמים אצלנו זה הסיפוק הכי גדול שלנו."

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות