fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פעוט כבן שנתיים חולץ מרכב נעול

הפעוט חולץ בשלום מהרכב הנעול. צילום: מוקד ידידים
הפעוט חולץ בשלום מהרכב הנעול. צילום: מוקד ידידים

פעוט כבן שנתיים חולץ היום (שלישי) אחר הצהריים מרכב על ידי חברי ארגון ידידים לאחר שננעל ברכב של אביו הרחוב צופית בקרית ביאליק.

כונני מרחב זבולון, צבי שולשטיין ואריאל מנצור, קיבלו את הקריאה ממוקד ידידים הגיעו במהירות למקום והחלו בפעולות לפתיחת הרכב. מאחר ומדובר היה ברכב מתוצרת גרמניה שפתיחתו מתאפשרת על ידי מפתח או שלט רחוק בלבד, המתנדבים יצרו חלל בין הדלת לגוף הרכב, וביצירתיות שלפו את המפתח באמצעות הציוד הייעודי שברשותם, וחילצו את הילד בשלום מבלי לגרום כל נזק לרכב.

ארגון ידידים מספק עזרה ראשונה לא רפואית ללא כל עלות, בדרכים ובבתים בשלל תחומים, בהם: הנעת הרכב, סיוע בהחלפת גלגל, פתיחת רכב שננעל ועוד. הארגון, הפועל בהתנדבות מלאה, מספק עזרה 24 שעות ביממה, בכל ימות השבוע, למעט שבתות וחגים.

הארגון מונה היום כעשרת אלפים מתנדבים, הוא טיפל ביותר מ-141 אלף אירועים בשנת 2018 וחילץ 1110 ילדים מרכבים נעולים. ארגון ידידים פותח את דלתותיו בפני אזרחים המעוניינים להצטרף ולסייע בתחומים בהם הוא פעיל.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות