fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פסטיבל המחול כרמיאל 2019 הוקדם בשבועיים

פסטיבל מחול כרמיאל צילום אלכס הובר (1)

פסטיבל מחול כרמיאל השנתי הוקדם בשלושה שבועות ויתקיים בין ה-2 ל-4 ביולי 2019. הפסטיבל נקבע תחילה לתאריכים 16-18 ליולי, אולם בהתאם להנחיית ראש העיר משה קונינסקי נקבע כי יוקדם לשבוע הראשון של החודש.

 

פסטיבל מחול כרמיאל צילום אלכס הובר (2)
פסטיבל מחול כרמיאל צילום אלכס הובר (2)

פסטיבל המחול כרמיאל מתקיים מזה 32 שנים ברציפות, בחודש יולי. הפסטיבל נוסד בשנת 1987, הוא הגדול מסוגו בעולם ומשלב את המחול על כל גווניו: מהמחול הקלסי, מודרני, עממי  והמחול הישראלי המתהווה ומתפתח. הפסטיבל מתפרש על פני שלושה ימים גדושים בתכניות מיוחדות ומגוון הופעות מהארץ ומחו"ל.

במקביל להופעות מתקיימות בימי הפסטיבל הרקדות המוניות וסדנאות מחול, פתוחות לכל ללא תשלום.

הפסטיבל שהוא הגדול מסוגו בעולם וודאי בארץ, רכש לו מקום של כבוד בכל העולם. הפסטיבל הפך במרוצת השנים, לא רק למקום אליו נוהרים מאות אלפי אוהבי מחול וזמר, הפסטיבל הפך במשך שנות קיומו לאחד מאבני היסוד של התרבות הישראלית בתחום ריקודי העם הישראלי , המחול הישראלי לבמה  והפולקלור העולמי. הלהקות המגוונות המופיעות על במותיו כל השנים הן עדות חיה לכך.

פסטיבל המחול ה-32 לשנת 2019 נקבע תחילה לתאריכים 16-18 ליולי. אולם בהתאם להנחיית ראש העיר משה קונינסקי הוחלט  כי הפסטיבל יוקדם לשבוע הראשון של החודש ולכן התאריכים שונו יולי 2-4/7/2019.

ראש העיר משה קונינסקי: "כמו שהתחייבתי , גם בפסטיבל המחול כרמיאל אנחנו מובילים שינוי אמנותי ותפיסתי. פסטיבל מחול כרמיאל הוא פסטיבל ישראלי ובינלאומי חשוב, אליו מגיעים אורחים, רקדנים ורוקדים מכל קצוות תבל ומהארץ, הוא גם  הפסטיבל של  תושבי העיר. בתקופה הקרובה נחשוף את התכנית , אני משוכנע שזו תהייה הפתעה לכולם."

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות