fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ענבל שור מרום בת כרמיאל נפצעה באורח קשה בפיגוע התופת באיסטנבול

צילום מסך מתוך סרטון חדשות

ענבל שור מרום היא בתה של שרה מרום, אשת חינוך מוכרת. היא אושפזה בבית חולים בטורקיה שם עברה ניתוח. בן זוגה יונתן נהרג

צילום מסך מתוך סרטון חדשות
צילום מסך מתוך סרטון חדשות

ענבל שור מרום בת העיר כרמיאל, נפצעה באורח קשה בפיגוע התופת אתמול באיסטנבול. בן זוגה יונתן שור הוא אחד משלושת הנרצחים. בני הזוג התגוררו בשנים האחרונות בתל אביב עם שני ילדיהם.

מרום ילידת כרמיאל, בתם של עוזי ושרה מרום, אשת חינוך מוכרת וותיקה ומוערכת, מי שהייתה מנהלת בית ספר  אורט מגדים. שור מרום גדלה ולמדה במערכת החינוך בעיר. לאחר שהשלימה לימודיה בהצטיינות, התגייסה לצה”ל ולאחר מכן השתלבה  בתחום ההפקות בחברת תקשורת, כמפיקה בערוץ השני . בעבודתה זכתה לשבחים רבים על מקצועיותה וכשרונה. בין הפקותיה העונה הנוכחית של משחקי השף.

בני הזוג שור נסעו לסוף שבוע באיסטנבול, לחגוג את יום הולדתו של יוני. טיול קולינרי מאורגן מסוג המסעות הקולינריים.

ביום שבת בבוקר, טיילו חברי הקבוצה ברחוב איסתיקלל שבעיר. עם סיום ארוחת  הבוקר באחת המסעדות, התכוננו להמשיך בסיור הטעימות , או אז, מחבל מתאבד פוצץ את עצמו בלב הרחוב. יונתן נהרג וענבל נפצעה באורח קשה. היא פונתה לאחד מבתי החולים באיסטנבול, שם עברה ניתוח. שני ישראלים נוספים נהרגו בפיגוע, גם תייר אירני.

עם היוודע דבר האסון, יצאו הוריה של לאיסטנבול, בטיסה שאירגן משרד החוץ למשפחות הנפגעים.

מנכ"ל מד"א אלי בין: ״כוחות מד"א שהגיעו לאיסטנבול בראשות מנהל אגף הרפואה של מד"א ד"ר רפי סטרוגו העבירו במהלך הלילה חמישה פצועים באורח קל- בינוני מבתי החולים באיסטנבול לישראל באמצעות האמבולנסים המעופפים. הצוותים שנותרו באיסטנבול נשארו בבתי החולים בעיר על מנת לטפל ולהסדיר את החזרתם לארץ של חמישה פצועים נוספים ".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות