fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עיר אדומה: 388 אנשים נפגעו בשנתיים האחרונות בתאונות דרכים בקרית אתא

לשפר תשתיות. תאונת דרכים | צילום: דוברות מד"א
לשפר תשתיות. תאונת דרכים | צילום: דוברות מד"א

מתוך 33 הערים הגדולות בישראל, נמצאת קרית אתא במקום השישי בשיעור הנפגעים בתאונות דרכים. כך עולה מניתוח שעשתה עמותת אור ירוק על שיעור הנפגעים בתאונות דרכים בערים מעל 50 אלף תושבים.

ניתוח הנפגעים בתאונות דרכים התייחס לשנים 2015-2017 והנתונים המתייחסים לקרית אתא מראים כי בשנים אלו נפגעו 388 בני אדם בתאונות דרכים, ממוצע של 2.3 נפגעים לאלף אלף תושבים. על פי נתוני עמותת אור ירוק המבוססים על נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, בקריית אתא נפגעו בעשור האחרון (2008-2017) 1,416 בני אדם בתאונות דרכים, מתוכם שמונה בני אדם נהרגו ו-85 נפצעו באורח קשה.

תאונה תאונת דרכים (צילום: מד"א)
תאונה תאונת דרכים (צילום: מד"א)

מבין הערים הנוספות בצפון עולה, כי חיפה ניצבת במקום הרביעי עם 2131 ניפגעים בתאונות דרכים, ממוצע של 2.5 נפגעים לאלף תושבים. העיר הצפונית נהריה, נמצאת במקום השביעי עם 355 נפגעים, ממוצע של 2.2 נפגעים לאלף תושבים.

מנכ"ל עמותת אור ירוק ארז קיטה: "העלייה החדה במספר ההרוגים בישובים ובערים גם בשנת 2017 וגם מתחילת השנה מחייבת את משרד התחבורה והבטיחות בדרכים להגדיל את התקציב לטיפול במוקדי סיכון בתחום העירוני ולדרוש מראשי הרשויות שהכסף ישמש לשיפור התשתיות עבור הולכי הרגל  במיוחד בסביבת ריכוז גבוהה של ילדים וקשישים כמו פסי האטה מול בתי ספר ובתי אבות. במקביל חייבים להפסיק להתעלם מרוכבי האופניים ולסלול עברום שבילי רכיבה רציפים ובטוחים".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות