fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עיריית חדרה בדרך לשביתת עובדים?

שמח בעיריית חדרה. הוועד מתכוון להכריז על סכסוך עבודה בשל טענות על שבירת הסטטוס קוו מצד הנהלת העיר. העירייה בתגובה: "העובדים זכו להטבות חסרות תקדים שלא קיבלו מעולם"
יו"ר ועד עובדי עיריית חדרה איציק יצחקי (צילום: שלומי גבאי)
יו"ר ועד עובדי עיריית חדרה איציק יצחקי (צילום: שלומי גבאי)

 

ועד העובדים בעיריית חדרה מתכוון להכריז בימים הקרובים על סכסוך עבודה. לטענת יו"ר הוועד, איציק יצחקי, הנהלת העיר שוברת את הסטטוס קוו שהיה נהוג במשך עשרות שנים, ופוגע בעובדים.

יצחקי מתכוון לכך שהמנכ"ל יעקב זיגדון מזמן אליו עובדים ללא ידיעת הוועד; לכך שהעירייה ביטלה את ההחזר שקיבלו העובדים עבור הרשמת ילדיהם לחוגים; לכך שהעירייה מחייבת סייעות לעבוד כמעט כמות כפולה של ימים באוגוסט ולגזירות נוספות שלטענתו פוגעות בעובדים ובוועד.

יצחקי: "אנחנו יוצאים למאבק. אולי בגלל שאני אדם נוח, אני מצטייר להם כיס מן. אבל אני דואג בראש ובראשונה לעובדים. לא יכול להיות שכבר שלושה עובדי עירייה נפגעו מבחינה בריאותית בגלל ההנהלה הזו. לא יכול להיות שינהלו מעקבים אחרי עובדים. אנחנו מוכנים לצאת למלחמה הקשה ביותר".

איציק יצחקי. מוכן למלחמה (צילום: שלומי גבאי)
איציק יצחקי. מוכן למלחמה (צילום: שלומי גבאי)

יש מי שטוען שהמאבק שלכם נוגע אך ורק לעובדה שהעירייה מחייבת 220 עובדים להחתים כרטיס, מה שלא עשו עד כה.

"שטויות במיץ עגבניות. אני בהתחלה תמכתי בדרישה הזו, אבל חייב לבוא איזון בין דרישות ההנהלה לדרישות הוועד. מעניין שאיפה שהם רוצים לעגל פינות, הם עושים זאת. אני איש חוק ולא רוצה שאף אחד יעבור על החוק. אבל יש דרך לפתור כל משבר".

מעיריית חדרה מסרו בתגובה: "מאז כניסת הנהלת העיר הנוכחית לתפקידה, זכו עובדי העירייה להטבות חסרות תקדים שלא קיבלו מעולם. הנהלת העיר הנוכחית חרטה על דגלה לעבוד אך ורק על פי חוק ולכן נדחתה בקשת הוועד ש~220 עובדים לא יחתימו כרטיס נוכחות עם כניסתם לעבודה ובצאתם הביתה. הנהלת העיר גם סירבה לדרישה לעבור על חוקי מס הכנסה, מה שככל הנראה לא מוצא חן בעייני הוועד. אנו משוכנעים כי עובדי העירייה מודעים היטב ליחס אותו הם מקבלים מהנהלת העיר, מה שגם בא לידי ביטוי בשביעות הרצון ההולכת וגדלה של תושבי העיר מהשרות הניתן להם מהעובדים המסורים והנפלאים של עיריית חדרה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות