fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עבודות השלד בשכונה הפרטית KFIR YAM בסביוני ים על סף סיום

פרויקט KFIR YAM של קבוצת כפיר נבנה כשכונה פרטית, המציעה 115 דירות מרווחות במספר בנייני בוטיק של חמש קומות. תמהיל הדירות המגוון כולל דירות של ארבעה, חמישה ושישה חדרים, דירות גן ופנטהאוזים
פרויקט KFIR YAM בסביוני ים של קבוצת כפיר | צילום: יח"צ
פרויקט KFIR YAM בסביוני ים של קבוצת כפיר | צילום: יח"צ הדמיה: olin

קבוצת כפיר, הבונה את פרויקט KFIR YAM בסביוני ים בקרית ים, מדווחת כי עבודות השלד יסתיימו בתוך כחודש. עבודות השלד כוללות גם התקנת מחיצות וחשמל בקומות הקרקע בכל הבניינים. עוד נמסר מהחברה, כי עם סיום עבודות השלד, יחלו עבודות הפנים והגמר.

פרויקט KFIR YAM הוא שכונה פרטית, המציעה 115 דירות מרווחות – החל מכ-118 מ"ר לדירת ארבעה חדרים – במספר בנייני בוטיק של חמש קומות. תמהיל הדירות המגוון כולל דירות של ארבעה, חמישה ושישה חדרים, דירות גן ופנטהאוזים. לדירות מרפסות גדולות והן נבנות בסטנדרט בנייה מפנק במיוחד.

עד כה מתחילת השיווק לפני כמה חודשים, נמכרו בפרויקט יותר ממחצית הדירות. הפרויקט מוקם בשטח של 11 דונם שאותו רכשה א. כפיר אחזקות ובניין (מקבוצת כפיר) מאפריקה ישראל ומשיכון ובינוי. עבודות ההקמה של הפרויקט צפויות להימשך כ-24 חודשים. המכירות לפרויקט מתבצעות במשרד המכירות של פרויקט מגדלי אולימפיה בשכונת גלי ים.

שכונה פרטית. פרויקט KFIR YAM של קבוצת כפיר | הדמיה: olin
שכונה פרטית. פרויקט KFIR YAM של קבוצת כפיר | הדמיה: olin

665 דירות ברחבי הקריות

קבוצת כפיר, המציינת 40 שנות מוניטין ומאות יחידות דיור, מקימה כיום כ-665 דירות בקריות: בקרית ים, בקרית ביאליק, בקרית מוצקין, בקרית חיים, בקרית שמואל ובחיפה, מתוכן כ-449 דירות בקרית ים. לקבוצת כפיר פרויקטים איכותיים נוספים בקריות ובחיפה.

הפרויקטים של החברה: OLYMPIA TOWERS – מגדלי הספורט של קרית ים בשכונת גלי ים, קילומטר וחצי מחוף הים. הפרויקט כולל ארבעה בניינים, מתוכם שני מגדלים של 25 קומות ושני בניינים של 10 קומות, המשלבים בתוכם סטנדרט מגורים מרשים ביותר.

פרויקט "ביאליק מול הים" בקרית ים א' לכניסה מיידית. התקבל טופס 4 והיתר אכלוס. בנוסף נפתחו פנטהאוז ודירת גן לדוגמה, אליהם ניתן להגיע ולהתרשם מהדירות, מהסביבה ומהנוף.

פרויקט נוסף מוקם באזור המרכזי והשקט ביותר בקרית מוצקין ברחוב גורדון 7, 9, 11. האכלוס יתבצע בימים הקרובים.

פרויקט היוקרה – LUX KUK ברח' הרב קוק 81 קרית מוצקין, הכולל 10 דירות בסך הכל. לרוכשים ניתנת הטבה: ליווי אישי של מעצבת הפנים. המחירים החל מ-1.5 מיליון שקלים.

פרויקט "דפנה 66" בלב קרית ביאליק – בניין בוטיק של שש קומות, פינתי ומיוחד במינו. המחירים: החל מ-1.28 שקלים.

בנוסף, החל שיווקו של הפרויקט החדש ברחוב תל מאנה 56 בשכונת אחוזה היוקרתית בחיפה. הפרויקט יציע 18 דירות בשבע קומות ברמת גימור של בית מלון, כאשר כל דירה מעוצבת בסגנון וסטייל משלה, עם דגש על מרחבים נעימים וגדולים, ניצול החלל בצורה מושלמת, אור טבעי וטאץ' ייחודי.

לכל הפרויקטים ליווי בנקאי, אשר מקנה לרוכשים את הבטוחה הגבוהה ביותר לכספם.

 

לחדשות נוספות הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות