fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

סלע הושלך לעבר רכב שנסע ברחוב חלוצי התעשייה, ניפץ את השמשה ועבר ליד ראשו של הנהג

הרכב שנפגע והסלע שפגע בו. צילום עצמי
הרכב שנפגע והסלע שפגע בו. צילום עצמי

משטרת זבולון מנהלת חקירה מקיפה כדי לאתר ולהעמיד לדין את האלמונים שהשליכו סלע גדול על מכונית שעברה תחת הגשר ברחוב חלוצי התעשייה ורק במזל פספסה את ראשו של הנהג בכמה סנטימטרים. במשטרה חוששים שמדובר בכנופיה שעלולה לחזור על מעשיה ולגרום לפגיעות בנפש.

האירוע התרחש בשעות הלילה של יום שבת לפני שבועיים, עת המועדונים לאורך רחוב חלוצי התעשייה התמלאו בבליינים. הנהג, תושב הקריות, נסע במכוניתו מעט לפני השעה אחת-עשרה בלילה, לכיוון צומת הום סנטר. "עברתי מתחת לגשר ופתאום שמעתי קול אדיר של פיצוץ וראיתי משהו גדול חודר מבעד לחלון, פגע ביד שלי ונחת על הברכיים שלי. הזכוכית מול התנפצה והצלחתי להחזיק את ההגה כדי לא לאבד שליטה עד שהצלחתי לעצור אחרי כמה מטרים ואז ראיתי שמדובר בסלע גדול שניפץ את השמשה של האוטו ופספס את הראש שלי בכמה סנטימטרים".

הרכב שנפגע והסלע שפגע בו. צילום עצמי
הרכב שנפגע והסלע שפגע בו. צילום עצמי

נהגים אחרים שהבחינו במתרחש עצרו כדי להגיש עזרה תוך שלפחות אחד מהם סיפר שהוא הבחין בדמות שמשליכה את הסלע מהגשר וכי על הגשר היו כמה דמויות. הנהג שנפצע בידו ניסה לחפש אחר החשודים אך הם הצליחו להמלט במהירות בחסות החשיכה ונעלמו.

למקום הגיעו שוטרי תחנת זבולון שהחלו באיסוף ממצאים בשטח וחומרי וידאו ממצלמות אבטחה שונות שנמצאות באזור. הנהג שוחרר לביתו לאחר שפונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים רמב"ם בחיפה.  "זה היה הדבר המפחיד ביותר שעברתי בחיים שלי" סיפר הנהג "זה היה ממש ניסיון לרצח כי מי שהשליך את הסלע עשה זאת בכוונה כדי לפגוע".

אין זו הפעם הראשונה שבה נעשה שימוש סלעים ואבנים על מנת לפגוע בנהגים תמימים. המקרה הזכור ביותר אירע במהומות חודש אוקטובר 2000 הוא של בכור ז'אן, שהיה בנסיעה מחיפה לראשון לציון על כביש החוף. כשהגיע לגשר שעובר מעל הכביש, הושלכו עליו אבנים מהגשר על ידי צעירים מג'יסר-א-זרקא, פגעו בחזהו וגרמו למותו.

במשטרת זבולון מתייחסים בחומרה רבה מאוד למקרה הזה שעלול היה להסתיים בתוצאות קשות. אחד מכיווני החקירה שנחקרים מתייחס לחשד כי מדובר במעין פעולת נקם של צעירים ערבים מישובי הסביבה על תקיפתם של שלושה ערבים בחוף הים בקרית חיים לפני כמה שבועות. בשלב הזה של החקירה, שבו עדיין לא נעצרו חשודים, נבדקים כל הכיוונים כולל ההיבט הלאומני.

מהמשטרה נמסר "משטרת ישראל פתחה בחקירה מיד עם קבלת התלונה, במסגרתה היא בוחנת את כלל הממצאים בתיק, לרבות חומרי תיעוד, מגוון עדויות, ראיות פורנזיות מהזירה וביצוע מגוון פעולות חקירה נוספות. מטבע הדברים, מקומה של חקירה להתנהל בחדר חקירות ולא באמצעי התקשורת,  לפיכך איננו מוסרים פרטים מחקירות מתנהלות, שתכליתן הגעה  לחקר האמת ומיצוי הדין עם המעורבים בהתאם".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות